Send inn dine gratulasjoner og lykkeønskninger til Elisabeth og Frode!
Du vet du eri ammetåka når....
15:41 24.04.2007
(etter tips fra Aprilsmurfen lager vi et lite innlegg og ser ann ståa på oss)
- du må sjekke 5 ganger om du har slått av komfyren.
- du ikke er helt sikker på om du faktisk har levert selvangivelsen og må sjekke det 5 ganger også
- du går en hel dag med feil linser på feil øye, uten at det slår deg at du ser alt litt sånn tåkete kanskje...
Så gøy med en slik tråd da! Jeg har jo allerede skrevet om mine blundere i helga med kanel-pizza og selvangivelsen som ikke skal leveres før i april. Så jeg har ingen nye som kan toppe det enda, men det kommer helt sikkert noen nye blundere, så da skal jeg dele dem med dere:-)
...når du sitter i bilen og er på vei ut gårdsplassen og finner ut at du har glemt å sette på sikkerhetsbeltet på bilstolen (phuh var glad for at jeg husket det før jeg kjørte)
- når du på vei inn til sykehuset for utskrivning finner ut at hele nøkkelknippet ligger midt i baksetet synlig for alle og en hver. Mannen min måtte gå hele veien tilbake og hente de
Det med sikkerhetsbeltet har vi glemt også. Og det er jo bare så lett å glemme det. Holdt på å glemme det i dag også, og tillegg baggen på taket av bilen,,,juuhuu!
...du skal hjem fra babysang og oppdager at genseren er bak-fram.. (Eller var den vrang? Husker ikke helt..)
Anonym
Sv: Du vet du eri ammetåka når....
15:27 25.04.2007
Jeg må visst ha nytt ordtak. Var på jobben og viste frem Mia i dag, og da holdt jeg faktisk på å glemme babyen. Trodde hun lå i bilstolen jeg, men da hadde noen plukket henne opp igjen. Litt av ei mor hehe :-p
Jeg har gått i hele dag og irritert meg over den ene slippersen.. helt til jeg tittet på den i stad og oppdaget at jeg gikk med en som var min og en som ermannen min sin ( jeg har str 36 og han 41).. snakk om og være på bærtur
For et par uker siden glemte nøklene i bagasjedøra på bilen på lillestrøm.... godt bilen sto der når vi kom tilbake...
- når du faktisk må se på bæreposen for å huske hvilken butikk du nettopp var inne å handlet på. (Var på Baby shop i går, og måtte faktisk se på posen da telefonen ringte, og jeg skulle fortelle hvor vi var.)
- når du flere ganger om dagen må sjekke avisa for å finne ut hvilken dato det er, men likevel klarer å ta feil for du så på gårsdagens avis.