GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Gratulasjoner til brudeparet

Send inn dine gratulasjoner og lykkeønskninger til Elisabeth og Frode!
Takk for koselig trilletur
18:13 24.04.2007
Tusen takk for en superkoselig trilletur i dag!
Ble muligens litt i lengste laget for Camilla stakkars. Hun hadde en bæsjebleie som jeg ikke har sett makan til, og var i forferdelig dårlig humør når vi kom i bilen. Skjønner henne godt jeg, sitte på den bleia der kan umulig ha vært behagelig.
Og såååååå sulten da...følte meg slem jeg hehe

samsyn og lille Camilla
Sv: Takk for koselig trilletur
18:27 24.04.2007
Takk for koselig tur! Sebastian ble litt gretten når jeg vekket han for å ta han inn i bilen, men sov hele turen hjem, snakker om liten sovegutt. Bæsjebleia timet han godt og ventet til vi var hjemme så pappa kunne skifte. Flinke gutten min:)

Bellen&Sebastian
18:58 24.04.2007
Hehe tror turen hadde en lakserende effekt på våre små. Vi kom hjem og Mia satt i vippestolen sin, plutselig kom en fjert jeg ikke har hørt maken til og hun fikk et snålt og overrasket uttrykk. Bæsjen rant ut av bleia og over hele ryggen. Alle klær ble tilsølte. Hurra, kunne hun ikke venta til pappa'n var hjemme da som visse andre ;-)

Men koselig tur var det :-)
Sanasol & lille Mia
19:23 24.04.2007
Takk for veldig koselig trilletur i dag. Fint å ha noen å gå sammen med. Erica var så snill helt til vi kom hjem. Og det er ikke tvil om at turen har lakserende effekt. Pappa'n skiftet akkurat bleie nr. 6 med bæsj nå hehe!

Ellers har hun vært så snill og blid med masse smil i dag. Blir helt rørt av at min lille jente stadig blir større.

Neste trilletur? Torsdag eller? Hørte det var snakk om 19 grader og greier? Da bør det vel nesten være rom for trilletur med IS?
Millapril og Erica
09:41 25.04.2007
Hmm... Mulig min lille tøtte er litt treig av seg, men bleien var veldig full i dag tidlig da:-)

Veldig koselig med trille-tur sammen ja. Og jeg er gjerne med i morgen. Og is høres ut som en god ide. Hvis vi tar runden til Heidi er jo det forbi IKEA, og der har de jo soft-is:-)
Tussi og Maja
14:48 25.04.2007
Jeg er med på IKEA is og trillings i morgen

Tid og sted?
Millapril og Erica
15:24 25.04.2007
Samme tid og sted som sist?

Mulig jeg ikke kan, svigers skal skilles og det er masse drama så svigermor må kanskje bo her en stund og da vet jeg ikke helt hva som skjer. Sender i så fall melding.
Sanasol & lille Mia
00:08 26.04.2007
Det blir trillings på meg i morgen likevel! :-)
Sanasol & lille Mia
18:05 25.04.2007
Jeg må nok på det obligatoriske "vise-frem-Sebastian-til-mormor-og-morfar-møtet" i morgen så jeg får ikke vært med på hverken trilletur eller Ikea is. Satser på at det kanskje blir en Ikea is neste tirsdag også:)
Bellen&Sebastian
08:19 26.04.2007
Jeg er med! (Og selvfølgelig Maja også:-) Trilletur i fint vær (Ser ikke slik ut akkurat nå, men jeg stoler på værdamene på TV..) og is høres absolutt fristende ut! Jeg kan stille på samme sted til samme tid. Kvart på tolv på Lindeberg, tolv ved brua!
Tussi og Maja
08:55 26.04.2007
12 ved brua er greit for meg, jeg stiller uansett vær. Håper det blir bra i dag, da, så vi kan snike til oss en is.

Vi sees til trillings etterpå.
Millapril og Erica
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------