GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Gratulasjoner til brudeparet

Send inn dine gratulasjoner og lykkeønskninger til Elisabeth og Frode!
Gratulerer!!!
13:01 25.04.2007
Dere har herved fått en ekte sinnatagg i frontlinjen!!!!

Har skrevet en purring til Moderator vedr. nytt forum for dere førstegangs over 30 på "Ris og Ros"
Jeg blir provosert av det som mest av alt vitner om arroganse, og har derfor kastet meg inn i kampen for seriøs behandling av brukerne.

Håper dere snart får et fint sted å leke!

Klem klem
phantomet
Sv: Gratulerer!!!
14:12 25.04.2007
Takk! Deilig å se at det er flere som støtter oss i kampen om et 30+ forum.. Kan ikke skjønne at det skal være såååå hinsides vanskelig å lage et forum til oss.

Gleder meg til vi finner et sted å leke. Du må gjerne være med på leken en gang du også!
Seier & Glede og Matteo
14:40 25.04.2007
Takk for støtten!

Skjønner heller ikke hvorfor det skal være så vanskelig å opprette et nytt forum eller i det heletatt svare oss.

Takker masse igjen!
aprilsmurfen 1dg på overtid
14:46 25.04.2007
Tusen takk for støtten!
Synes det er utrolig arrogant av dem å ikke svare oss i det hele tatt. Om det tar tid eller de ikke vil opprette førstegangs 30+ fourm så kan de jo iallefall gi oss en tilbakemelding.

Godt at vi har en sinnatagg i frontlinjen vår :-)
samsyn og lille Camilla
14:48 25.04.2007
Takk for din støtte. Vi venter fortsatt i spenning på eget forum, og gir oss ikke så lett. I det minste bør vi da få et svar...

Millapril og Erica
18:00 25.04.2007
Hei phantomet:)
Flott at vi får støtte fra en ekte sinnatagg!:) Vi setter stor pris på at du engasjerer deg. Kjeder du deg på de andre forumene så vet du jo hvor du finner oss da:)
Bellen&Sebastian
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------