GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Gratulasjoner til brudeparet

Send inn dine gratulasjoner og lykkeønskninger til Elisabeth og Frode!
VI VANT JENTER! Vi har nå bestemt oss for å lage et nytt forum etter deres ønske for førstegangsmødre over 30 år.
11:26 26.04.2007

Lå inne på ris og ros:
Hei!

Vi har nå bestemt oss for å lage et nytt forum etter deres ønske for førstegangsmødre over 30 år.

http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/5030

Det vil kanskje ta litt tid før det kommer opp i drop down menyen på alle sidene, men dere finner det i hvertfall når dere går inn på "min egen side"

Kos dere!
webmaster Janne
Endelig spire i magen
Sv: VI VANT JENTER! Vi har nå bestemt oss for å lage et nytt forum etter deres ønske for førstegangsmødre over 30 år.
11:29 26.04.2007
åååå nå ble jeg glad!!!!

Leste litt på ris og ros tidligere i dag og ble så deppa at jeg fant ut at kanskje klesvask ville muntre meg opp hehe... og så kommer jeg ned i stua til slike gladmeldinger :-)
Kanskje jeg skal vaske klær mer? hehe
samsyn og lille Camilla
Sv: VI VANT JENTER! Vi har nå bestemt oss for å lage et nytt forum etter deres ønske for førstegangsmødre over 30 år.
11:33 26.04.2007
Skal vi flytte inn dit eller?
Kanskje ta med oss noen innlegg som vi vil ha med for mimrings skyld eller? Eller skal vi bare begynne på nytt?

samsyn og lille Camilla
11:38 26.04.2007
Det er vel griet å få med oss noen av innleggene...

SÅ får vi vel flytte over... har ikke funnet siden ennå, men det kan jo tenkes det tar litt tid før den kommer opp....( oppdateres)

Dette var supert altså. Også har det vært veldig koselig at det er så mange son har engasjert seg.
Endelig spire i magen
11:45 26.04.2007
siden er kommet opp den, her er den :o)

http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/5030/

Syns vi bør overføre noen av trådene, spesielt fødehistoriene og gratulasjonene til de nybakte mødrene + ammetåke tråden, den kan jo bli morsom etterhvert
aprilsmurfen 2dg på overtid
16:54 26.04.2007
Fantastisk bra!

Nå ble jeg skikkelig glad! :-)
måken og vesla
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------