Her kan du som har termin i april utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
Fortsatt mange her inne i aprilklubben som er over termin?
Sv: Fortsatt mange her inne i aprilklubben som er over termin?
20:57 1.05.2007
Jeg er her enda! Er 11 dager over termin, men blir heldigvis satt igang imorgen. Følte meg litt ensom på aprilklubben når jeg har vært innom, så vi er nok ikke så mange igjen. Lykke til da, neste gang jeg stikker innom er jeg 2 barnsmamma!! Gleder meg vilt!!
22:11 1.05.2007
jeg kom inn og kikket litt nå. har just skrevet meg inn i Mai klubben. resten av oss i Aprilklubben kan vel egentlig bare avslutte klubben her nå og gå over til mai kansje.... huff.... ikke mange igjen her nei. føler jeg henger etter....og at jeg aldri kommer til og føde. jeg kommer vel til og gå som elefantene gjør jeg...
07:39 2.05.2007
Hei på dere!! er her enda, vi oxo, for nurket vil visst ikke ut med det først=/ svigerfar håper på 4 mai, for da har han bursdag!! helt greit for meg, altså=)
10:45 2.05.2007
Er 2 dager over termin så har ennå ikke født.. Men har tuslet over i maiklubben. Har mens termin i morgen så det hadde vært morsomt hvis lille nurket hadde bestemt seg for å komme da. Ellers er det bare venting og atter venting...
23:26 2.05.2007
8 dager over termin, skal på sykehuset i morgen for sjekk.. håper di bestemmer seg for å sette meg igang noen dagr før.. men med min flaks blir jeg vell hjemsendt, og får nye time på dag 14 over tiden....
08:24 3.05.2007
Ja, samme her.. Idag er det dag 9 etter termin. Keen nå assa!!
Og litt lei alle som "maser" om "har det skjedd noe, har det skjedd noe"... :) Godt ment da, men nå føles det mest som mas!
22:35 3.05.2007
Eg hadde termin laurdag den 28. april, så er no 5 dagar på overtid... Lei av å vente!
Hadde tenkt å be om å bli satt i gang no på førstkommande laurdag (7 dagar på overtid), men er litt i tvil om eg skal vente til mandag. Då blir det jo 9 dagar på overtid, og eg likar ikkje tanken på å vente så lenge. Sjølv om ein naturleg start på fødselen er bedre enn igangsatt. Må tenke litt før eg skal inn i morgon til kontroll på sjukehuset...