GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Tips om alt

Her kan du legge inn tips om kule ting enten som andre kan kjøpe eller ta en titt på, så legg det ut her. Dette skal ikke være en salgsside for egen produserte ting til salgs, de skal få en egen debatt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hva har jeg rett på, får jeg??
17:38 10.05.2007
Hei

Jeg jobber nå som vikar, altså har ingen fast stilling.
Men søker som en gal i håp om å finne meg noe.

Men uansett... Hva om jeg ikke får meg jobb, er snart 3 mnd på vei så om ikke så lenge så blir det vanskelig å skjule at man er gravid når man skal på intervju.
Og ser de at jeg er gravid så kan jeg vel vinke adjø til den jobben ..

Jeg får i dag arbeidsledighetstrygt for det jeg ikke jobber, så fremst jeg ikke bikker over 50 %..

Men om ikke så mange mnd så mister jeg retten til dagpengenr også pga at jeg har fått det i 3 år snart..

Hva skjer da?? Får jeg meg jobb nå så går det jo greit, men om jeg ikke får, hvor skal jeg da få penger når jeg mister dagpengene også??
Vuggi Vuggi :o)
Sv: Hva har jeg rett på, får jeg??
12:57 8.06.2007
Jeg var vikar, fikk fødselspenger, gjennomsnitt av siste 6 mnd. Når man får arbeidsledighetstrygd vet jeg ikke hvordan det er.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------