GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Sliten etter fødselen, men ikke deppa

Dette forumet er for dere som har opplevd fødselen som en tøff sak, men som ikke er deprimerte, men kanskje heller har posttraumatisk stresslidelse. Såkalt PTSD. Det er ikke alltid like lett å skille på PTSD og en depresjon, så derfor vil det være glidende overganger her. Så ta for all del vel i mot de som sliter -uansett årsak!
Vennlig hilsen jordmor Siri
fikk ingenting i bryllupsdagen :(
09:43 11.05.2007
kjedelig synes jeg. mannen min har aldri kjøpt noen gave til meg. noen andre som bor med en kjedelig mann????
Anonym
Sv: fikk ingenting i bryllupsdagen :(
12:40 6.06.2007
Da mannen min glemte 1 års bryllupsdag og ikke kjøpte noe til med da jeg fødte vårt første barn ble jeg rett og slett bitchy! Endte opp med diamantring med 20 diamanter noen uker etterpå. Ellers kan du jo kjøpe deg noe fint og levere kvitteringen for refusjon etterpå (kanskje han DA tar hintet)
Fløffy
17:50 7.06.2007
Få noe til bryllupsdagen? Ha, ha ha....Den var god. Jeg har heller ikke opplevd å få noe. Ingenting etter fødsel heller. Sånn er det bare her. Gubben er skikkelig kiiiip......
Anonym
08:19 12.06.2007
Noen mannfolk må oppdras!!!
Fløffy
18:03 8.08.2007
Kjøp noe selv, og be han betale.... Det funker!
Anonym
18:43 27.10.2007
Åh.. Litt godt å se at jeg ikke er alene i verden på det området heller.. :/
Anonym
19:59 10.06.2008
Skal bare si at jeg ikke er gift, men de fleste jeg kjenner får ingenting.
Noen går ut å spiser en bedre middag når de har rundt tall.
Fikk heller ingenting etter fødslen.Akkurat det var litt kjipt, men kanskje slitsomt nok for de å være med?.. Synes likevel en liten kvast kunne vært på sin plass dagen etter i hvertfall!!!!
Anonym
03:53 19.06.2008
Jeg har snakket med min mann om dette med gaver. Han sier at han ikke har det samme forholdet til gaver som tydeligvis jeg har, og at han synes det er vanskelig - både å finne noe å kjøpe, og å skulle gi det. Etter en del samtaler om dette temaet, tok han seg skikkelig sammen på valentinesdag i år, til tross for at han synes det er en gjennomkommersialisert dag osv osv.. Han kom lett fårete hjem med en stor fin rose, et veldig koselig kort og røde hjertesjokolader.. Jeg syntes han var så kjempesøt og har roset han masse for det.. så nå håper jeg det kommer flere gaver i fremtiden..

Hvis dere har fått en gave av mannen deres, selv hvis det var en kjip gave.. en eller annen gang... så kan jo en ide være å over-rose han for det så han ikke kan annet enn å gjenta bedriften..

Lykke til ;-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------