Namdal Sykehus
huff for et sykehus |
16:06 13.05.2007 |
|---|---|
Prøv og ikke få ho litt eldre dama da..med kort grått hår. mulig ho e grei med en gang. men hvis man får en forferdelig hard fødsel og ting blir ekstremt vondt..(æ fødte der for 2 år sia. e veldig lita,men har en stor mann så ungen blei veeeeldig stor. fødselen varte lenge, æ hadde på forhånd ønska smertestillende, og bekkenet mitt va nok litt trangt. men mens æ lå på gulve i halvsvime og ikke viste korr æ sku gjøre av mæ ,huske bare halve fødseln. så satt ho og trippa med foten og så på klokka og ga grei beskjed om at kvinna e laga for og fød ble nekta smertestillende. joda fikk faktisk litt lystgass.men når du høre lydan rundt dæ jome fordi smertan e så stor at kroppen går i en slags modus og du ikke fikk spis før det hele starta og du e så sliten, da ble æ bare kvalm og enda mer borte! Nei, namdal sykehus på føden går æ aldri tilbake til. dem tok sæ bare til rette etterpå også.fikk ikke lov og prøv engang og legg ungen til brystet sjøl.. dem tok av mæ og la ungen til .dem kom inn når som helst på rommet uansett tidspunkt uten og bank på.så sku du på do eller ut av dusjen så kun du opplev at der kom det inn ei ny jordmor som du ikke hatt sett før fordi ho sku hils på dæ. ikke va det nå spørsmål etterfødeselen heller.va så dårlig.men ho tok tak imæ og dregd mæ i dusjen. Ha i alle fall en Bestemt mann med som vet på forhånd ka du vil og ska ha og ikke gir sæ,. syns de som va der overkjørt hele tida. Foruten om han mann som va jordmor. han banka på først før han kom inn og va hyggelig. og spurt kordan det gikk osv. De andre mente at det va en selvfølge at vi sku fød. nu si ikke æ at alle der er sånn. men de som va på vakt da æ fødte der. de har sikkert fått nån nye også etter dette. |
|
| Anonym | |
Sv: huff for et sykehus |
11:04 21.05.2007 |
|---|---|
for et fint innlegg... har du tenkt på at de som går in på disse siene faktisk skal føde på dete sykehuset... syns det er litt rart at du ikke husker navnet på jordmora da. ho gamle med grått hår... jeg ahr vært på mange samtaler med jordmødrene og de sier at så lenge det er tid til det og riene er sterke nok skal jeg få epuderal... |
|
| Anonym | |
12:28 26.06.2007 |
|---|---|
Jeg fødte på dette sykehuset for snart fire år siden og skal det igjen i november. Jeg har egentlig ikke noe å utsette på personalet der. Ihvertfall ikke osm den skrekkhistorien du kommer med. Jeg savnet litt hjelp til å få ammingen igang. Gutten min sov veldig mye og jeg visste ikke at han burde vekkes for amming. Ellers så ble jeg liggende alene på et firemannsrom, og er ikke av de som "maser" uten grunn, så lenge gutten som og det var stille prøvde jeg å slappa av og hvile også. Ble litt stusselig helt alene da. Den mannlige jordmora på Namdal sykehus, Atle Sitter, er helt enestående, slike menn skulle det vært flere av!! Veldig dumt at du ikke husker navnet på jordmoren du hadde... Hvis hu er så ille burde man kunne vite det... Lykke til alle som skal føde på Namdal sykehus en gang!! |
|
| RenateAlice | |
18:23 31.08.2008 |
|---|---|
er helt uenig med deg. har født to barn der tidligere og venter nå det tredje. gleder meg masse til å komme tilbake til fødeavdelinga i namsos,trivdes der, og syntes all gjorde en fin jobb. de som jobbet der var så klart forskjellige, men man må ta personene som de er, vi er alle forskjellige:) gled dee til å føde på namsos!!!!! |
|
| MonaV | |