GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mai 2007 Klubben

Her kan du som har termin i mai utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
termin passert i dag,men to dager med kvalme...
08:32 23.05.2007
Hei.
Har slitt med kvalme de to siste dagene.Våknet av det,men ikke kasstet opp.Kan det være at noe er på gang?Flere som har hatt det,eller har det?
Anonym
Sv: termin passert i dag,men to dager med kvalme...
08:46 23.05.2007
Jeg har også vært kvalm i noen dager, kanskje en uke eller nesten to. Håper det betyr at det skjer snart!! Hvis noen vet, skriv det gjerne!
Minikul
08:58 23.05.2007
Kvalme nåken daga her og.Har 2 dager igjen til termin.Håper ikkje det varer lenge.Trudde eg var ferdig med kvalmen.Låg strekk i 19 veker i starten med oppkass.Fått min kvote
25 mai
09:00 23.05.2007
Kasster ikkje opp denne gangen men ubehageligt kvalm heile tida.
25 mai
22:56 29.05.2007
Denne gangen har eg skrevet over..haha.Venter nr 1..Høyer ut so eg var meir kvalm sist..Ikkje veit eg ka eg tenkte på når eg skreiv det...Kvalm har eg vært ei stund.
25 mai
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------