Her kan du som har termin i mai utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
Dagen er her:)
14:48 25.05.2007
Da er endelig dagen med den store datoen her:) Termin idag Er det fortsatt igjen noen her eller er alle ferdige???
Håper jeg slipper å gå lenge over tida...
Jeg har den store dagen i morgen. Krysser fingrene for at vi begge føder SNART! Spennede å gå og vente på tegn selv om jeg begynner å bli super utålmodig :-)
Dagen er her for meg også:) Heldigvis er tålmodigheten intakt, for her er det ikke mange tegn.... Klarer nok å vente litt til, men håper også jeg slipper å gå lenge over......
Kom en liten splosj nede i buksa da jeg satte meg inn i bilen for en halvtime siden, så nå har jeg snakket med føden og ble enige med dem om å se det an til kl 21. Dersom det hadde kommet mer væske da, skulle jeg komme inn til kontroll.. Ingen rier i sikte ennå, da...
Var på kontroll på sykehuset. Ikke fostervann som lakk. Og jeg, som senest i dag hadde fått beskjed av min jordmor om at hodet var godt festet, fikk nå vite at hodet ikke var festet i det HELE TATT! Jeeezez
25. er min termin oxo... og nå er dagen over for 36 minuttersiden:( vente vente. Men nå kan det ikke være lenge igjen- kanskje bare to uker. Se mye film og scrapbooke litt tenker jeg. for alt det andre er klart, baderommet, soveværelset- bilsikkerheten osv. Nå kan jeg og kjæresten også nyte de siste dagene som kjærestepar..snart er vi foreldre og får møte den lille. *smile*
Godt vi er fler. Føler alle blir ferdig før meg jeg:)
-2dager her nå.
Vi var hos et vennepar igår og spilte konge spill. Kanskje det har satt igang noe,for idag er formen ikke noe god.
Veldig vondt i magen og utrolig kvalm. Flere som har er plaget av det?Er det normalt??