Her kan du legge inn tips om kule ting enten som andre kan kjøpe eller ta en titt på, så legg det ut her. Dette skal ikke være en salgsside for egen produserte ting til salgs, de skal få en egen debatt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Overfladisk hud?
22:18 27.05.2007
Noen som har tips om å få strammet opp magen etter ein fødsel? Veit eg må trene vekk de ekstra kiloene eg la på meg. men å få strammet innigjen huden på magen??
Er kun 23 år. så vil gjerne ha ein "fin" mage igjen
Anonym
Sv: Overfladisk hud?
21:04 7.06.2007
Det tar tid før huden trekker seg sammen og ser stram ut igjen. Noen spor vil du nok alltid ha etter svangerskapet. Ikke alt du kan gjøre noe med, handler mye om arv dette.
Anonym
Sv: Overfladisk hud?
10:57 11.12.2007
Heisann! Jeg går gravid for første gang, så jeg har ikke erfaring med overskuddshud etter sv.skap- men jeg har i løpet av de siste ca 2 år tatt av 20 kg, så litt erfaring har jeg likevell med slikt....
Hvis du hjelper kroppen til å produsere elastan (som kroppen prod. normalt selv, som gjør at huden blir mer elastisk og smidig) ved å spise omega 3,6 9- fettsyrer vil prosessen gå litt raskere- men det tar likevell tid- dessverre.
Trening i form av effektive (!) situps, sidecrunches og core muskulatur er alfra/omega. 10- 15 minutter med slike øvelser daglig vil raskt få deg "på beina" igjen.
Lykke til:)