GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mai 2007 Klubben

Her kan du som har termin i mai utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
-4 dager
14:27 29.05.2007
Da er det gått 4dager over termin. Hadde rier i helga som ga seg:(
Vært hos jordmor idag og vi ble enige om at jeg skal ringe sykehuset imorgen for unersøkelse.. Anbefalte meg og å be om at dem satte nåler. Hun regna med at ting ville skje i løpet av uka,men har selv mista troen på det..
Spent på morgen dagen og hva som skjer.
charm
Sv: -4 dager
17:53 29.05.2007
Hei charm.

Vi har termin samtidig. Skal ringe jm i morgen for ny kontrolltime jeg da, for vi trodde det skulle skjedd noe den siste uken. Men den gang ei. Blir spennende å se. Kan du ikke oppdatere meg om hva som skjer i morgen? Er litt spent vet du :o) Håper ikke jeg må gå så lenge at de må sette meg i gang på sykehuset.
Vanndame 25.05.07
22:43 29.05.2007
Hei begge to.Eg hadde termin samtidig med dere,-4 dager her og...Var hos jordmor i dag.Ho bestillte time til meg neste mandag 4 juni på sykehuset,om babyen ikkje va komt til då.Skulle ta baggen med meg så det hørtes ut so dei ville evt.setta da i gang etter vurderingen.Satser på babyen kjem før:)
25 mai
10:59 30.05.2007
Jeg er -11 dager i dag. Skal til sykehuset i morgen. Satser på at de setter det hele ignag i morgen eller på fredag.
silly08
15:01 30.05.2007
Hei hei.Vi endte på sykehuset igår vi. I den troen at nå kom prinsessa vår:) Men neida. Ingen baby ville komme. De ville heller ikke sette igang noe enda. Vi måtte bare vente å se...
De målte henne og de kunne se at det var ei sunn og frisk jente:) God og rund baby mage. Hun lå å smatta på leppene sine og vinka til mammaen og pappaen sin:) Håper hun kommer snart:)
charm
17:49 30.05.2007
Jeg hadde termin 24..
håper ikke jeg må gå så fryktelig mye lengre nå! Har det ikke fælt på noen måte, men en går liksom å venter.. Så nurket er hjertlig velkommen NÅ!! ;)

oss2 blir 3 - 24mai
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------