GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Stavanger

Julidamer.. nå har en av oss født!! (ikke meg)
14:13 30.05.2007
Fikk mld fra lene m tvillingene i dag =) TO FLOTTE GUTTER KOM I NATT!!!!!
Måtte bare dele gleden med dere =)
TENK nå er alle vi andre like rundt hjørnet med våre fødsler.. oi oi oi
pjokken skal bli STOREBROR
Sv: Julidamer.. nå har en av oss født!! (ikke meg)
11:37 28.06.2007
Nå har jo 3 julidamer født, etter som jeg vet, og et forestående KS 2 juli. -Det går unna i svingene! -Det er allerede 4! gutter født:-) Kommer det noen jente snart mon tro?
Så godt å høre at alt er bra med alle!!
Resten må også oppdatere hvis noe skjer. Jeg er jo sist ut, i teorien iallefall, og jobber enda. Jeg tenker litt på å samle folk til en Mosvannet runde, -med og uten babier for de som orker. For de som er blitt mor; er det for tidlig? Husker at med vår første var vi ute å translet Oslo's gater i oktober-regnet hele første dag vi var hjemme, og ble så skuffa for at vi ikke møtte noen kjente!! -Vi var jo så stolte:-) !!!
Vel, dere må alle ha lykke til og de som har født; kos dere med den nye i verden og lykke til med amming og søvn.
Skal til innskrivnings-samtale i morgen, og det blir spennende, for oss som ikke fødte her sist.
Klem
Alva76
13:04 29.06.2007
Jeg er hjemme og har ikke fått noen som helst slags hint fra magen om at barnet er klart. Tviler sterkt på at jeg kommer så veldig tidlig i køen, selv om terminen nærmer seg kraftig.

Er klar for Mosvannet når det skulle være...
MariCampari
23:19 2.07.2007
Gutten min kom 3 dager før planlagt KS =) ble litt hui og hast da de oppdaget jeg hadde 4-5cm åpning ;) Men KS ble det nå uansett og gutten var bare heeeelt nydelig!!!
Det er forresten 5 gutter født til nå ;)

Er med på tur rund mosen så snart formen er god igjen!!

21:46 4.07.2007
Hvis ingenting spesielt har skjedd, skal det være 5 gutter og en jente født til nå :-) Alle guttene i juni! Jeg er sist i køen og må bare smøre meg med litt tålmodighet, -men går iallefall ut i perm på fredag:-) jippi. blir lang dag fra morning og så begynner sommerfesten kl 17, og jeg arrangerer, så må jo være der:-).

Alle sammen, lykke til!!

PS: MariCampari, og eventuelle andre som vil; send gjerne mobilnr på privatmelding, så skal jeg prøve å si ifra hvis det blir noe tur. Sonia og jeg gikk fredag.

Alva76
22:54 6.07.2007
Hvem er det som har fått jente da? sååå nysgjerrig nå ;)
12:01 7.07.2007
2 av guttene ble født i mai! Trym og Brage kom 30. mai!

Lene
Lene4021
22:31 15.07.2007
Hallo Julidamer!

Jeg har også født, men ikke i juli:) Prinsessen vår ble født 28 juni. Det var en drømmefødsel og alt gikk kjempe bra. Gulljenten er over 2 uker gammel nå og vi koser oss masse. Gleder meg til neste treff for å vise og se andre sine babyer:)

God sommer og lykke til til dere som fortsatt er gravide:-)
Orchid
Orchid1998
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------