GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Rikshospitalet

Riksen er jo imot KS...
01:11 3.06.2007
Uheldigvis er jeg en av de som MÅ på Riksen pga såkalt 'risikosvangerskap'. Og jeg har i tillegg ekstrem fødeangst, og har bedt på mine knær om KS, for jeg klarer bare ikke å takle mere smerte nå... Men neiiiida, her skal det ikke skjæres i hytt og pine, jeg får værsågod og føde på normal måte selv om jeg ikke takler smertene og angsten. Hvordan kan de nekte meg dette når jeg ikke kan velge sykehus selv???
Anonym
Sv: Riksen er jo imot KS...
02:51 3.06.2007
hm det hørtes rart ut...

jeg vl føde, men riksen sier jeg MÅÅÅÅ ta ks.

skal ta det om 2 dager, gruer meg til kateter jeg da..

men gud du må da iallefall få søke om ks da... trodde man kunne det jeg...
eller har du gjort det å fått svare nei???
Anonym
03:47 3.06.2007
Har du fått tilbud om samtale, snakka med jordmor og overlege? Skrevet et forklarende brev? Sies jo at Riksen er et av de stedene der ingen blir tvunget til å føde vaginalt, så dette er vondt å høre. Hvis du har gjort alt for å få ks (altså alt av papirarbeid og samtale) så ville jeg ha gått til media! Har du tatt dette opp på ks-debatten og fødselsangst-forumet forresten?
Riga+hippiesnulla & piratspira
22:19 3.06.2007
Ja, jeg har snakket med jordmødre og overleger og gud hvet hva, men svaret er det samme. Jeg har økt blødningstendens, og dermed vil de ikke ta KS. For det var sååååå innmari mye verre å komme seg etter KS, og jeg kunne få problemer med såret,jeg kunne begynne å blø, og ditten og datten... Jeeez, man blør da under en vanlig fødsel også? Og da jeg fortalte at jeg var livredd for å ligge der naken og sånt, så sa de bare at: "Men du valgte jo å bli gravid? Da må du jo ta konsekvensene og føde også..."
Kjære vene, jeg er så lei av dem. Nå har jeg vært der 3 ganger i løpet av et halvt år pga blødninger i bukhulen, og det eneste de kommer frem til er " Men babyen har det jo bra!" Jammen, JEG har det IKKE bra!!!
Riksen er dessverre et sted der de tvinger folk til å føde vaginalt...
Anonym
22:20 3.06.2007
Den over her er skrevet av HI, jeg glemte bare å si det! :-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------