GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mai 2007 Klubben

Her kan du som har termin i mai utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
sting!! når gror de og blir bra!!!
12:53 3.06.2007
jeg har fått noen sting. bare overfadiske med de er ganske vonde når jeg går og når jeg skal på do og gjøre stort... hvor lang tid tar d før de gror og blir bra....

og når trekker eventuelt hemmoriderne seg sammen igjen. bruker både salve o stikkpiller jeg.
Anonym
Sv: sting!! når gror de og blir bra!!!
15:09 4.06.2007
Det varierer fra person til person, men er det ikke bra etter 3 uker skal du kontakte legen din.
♥Lillegutt kom 29.05.07♥
Sv: sting!! når gror de og blir bra!!!
23:48 15.06.2007
Jeg tror nok d varierer litt fra person til person, og fra fødsel til fødsel. Forrige gang jeg fødte fikk jeg fullstendig ruptur og sprakk fra ende til annen inkl endetarmen og musklene i rompa. Da tok d ca 9 uker før smertene ga seg. Denne gangen ble jeg klippet og fikk en del sting innvendig og utvendig, men syns ikke jeg hadde noe særlig smerter etter noen dager. Men regelen er vel at dersom du fortsatt har vondt etter 3-4 uker og bare har hatt overfladiske sting skal du kontakte legen.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------