GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Aust-Agder

Påmeldig til BIM-treff
23:03 4.06.2007
Jeg er selvsagt med;)
Jiterbebis i magen
Sv: Påmeldig til BIM-treff
13:13 5.06.2007
Lørdag er av erfaring en dårlig dag for treff tror jeg... hehe :) Jeg er som regel opptatt lørdager. Denne lørdagen skal jeg i Dyreparken og se på løvene! (Men jeg teller egentlig ikke siden babyen er utenfor magen..)
ping & lille billabong
16:31 5.06.2007
Surrer sikkert jeg, men får ikke meldt meg på noe treff.. men som jeg nevnte et eller annet sted så vil jeg gjerne bli med - skal bare høre med samboeren...
sol og varme
08:07 6.06.2007
Fikk "fri" den 16 så jeg kommer på peppez 14.00 jeg, hvis det ikke skulle bli noe av så håper jeg det står på siden her så jeg ikke dukker opp helt alene...

Blir koselig dette :)
sol og varme
09:05 6.06.2007
Det kan forresten være lurt å legge det ut åp DinBaby også! Vi hadde i alle fall kombitreff før siden det ikke er så mange her :)
ping & lille billabong
09:32 6.06.2007
Da sees ihvertfall du og jeg sol og varme:)
Skal legge det ut på DIB og:)
Jiterbebis i magen
10:15 6.06.2007
Blir koselig det Jiterbebis i magen... forresten, hva er en jiterbebis? :)

Får valp den helgen regner jeg med, men han får nok klare seg hjemme litt uten meg...ikke særlig greit å ha han med på peppes tenker jeg...blir så koselig.... ps, hvis jeg kan ta han med så si ifra ;)

Hilsen S
sol og varme
18:36 6.06.2007
Peppes Pizza ! Nei takk. I denne koselige byen er det da koseligere steder å gå...f.eks Lindvedske !!!
Anonym
20:22 7.06.2007
Helt klart koseligere der, men ikke spesielt praktisk om noen for eksempel må ha med barnevogn...
ping & lille billabong
15:06 9.06.2007
jeg vil oxo bli med!!
anjapt
22:21 13.06.2007
hva skjer på slike treff egentlig?
litt beskjeden av meg så jeg tørr ikke helt å melde meg på enda......hvor langt er dere på vei. dere som har meldt dere på?
TheRose*230907*
08:56 14.06.2007
Hei du :)
Har aldri vært på sånt treff før, men siden vi skal møtes på peppes så blir det ihvertfall noe god mat for den som vil... så ta nå bare og sleng deg med - blir nok kjempekoselig tror jeg... jeg er i uke 18 nå...

Jeg kjører forresten fra Grimstad så hvis det er noen som ønsker å sitte på så har jeg plass til 4 :) bare gi beskjed så kan jeg plukke opp/møtes en plass før vi drar til Arendal, jeg er snill og helt ufarlig :)

- S
sol og varme
10:09 14.06.2007
hehe takk :)
da melder jeg meg på:P
hvor mange år er du "sol og varme"?
håper jeg finner dere på peppes da hehe, litt distre for tiden
TheRose*230907*
13:35 14.06.2007
Så fint at du også kommer da :)
jeg er så vidt litt eldre enn deg, jeg er født 1974... følelsen av å bli eldre sluttet når jeg var 26 ;)

når du kommer til peppes så spør du bare etter om noen har reservert bord, tror det skal gjøres nemlig...

bor du i Grimstad? hvis du gjør det så kan du kjøre med meg hvis du vil, hvis ikke så møtes vi jo bare på peppes

da sees vi :)

-S
sol og varme
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------