GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mai 2007 Klubben

Her kan du som har termin i mai utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
Mina Elvire har kommet til verden:)
15:29 5.06.2007
Jeg hørte først til her på mai-klubben, men så ble jeg flyttet til juni-klubben, men greide aldri helt i gå helt her ifra da jeg var så sikker i min sak angånde termin. Og så plutselig kom frøkna mi til verden i mai alikevell;)

Tirsdag 22.mai kl.15.39 kom hun. Og er den skjønneste og snilleste lille frøkna på denne jord;) Vi bare bruker dagene til å kose oss. Sover, pupper og skifter bleier. :p
Arina & prinsessa
Sv: Mina Elvire har kommet til verden:)
09:47 6.06.2007
Hei Arina!

Gratulerer så mye med tulla! Har lurt på hvordan det har gått med deg. Det spørs om du ikke hadde rett angående terminen. Hvor stor var hun?
dr@gen
12:17 6.06.2007
Heh...husker ikke deg jeg da...:p

Mina var 3155g og 49cm. Og legene som var så sikker på at jeg hverfall ville få ei på 4 kg. Lurte de ja gitt;)
Arina & prinsessa
13:36 6.06.2007
Hm, husker du meg ikke? Hehe, ikke noe rart. Lenge siden vi prata. Jeg er juniordragen ser du.

Ja ja, men det var jo en helt perfekt størrelse på en baby.
dr@gen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------