GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Datasnakken

Her kan dere hjelpe hverandre med dataproblemer, diskutere hjemmesider og annet som har med data å gjøre!
inTelia IP-telefoni.... eller andre helt uten mnd.avgift... Erfaringer???
19:10 16.06.2007
leter etter IP-telefoni uten månedspris eller minste fakturering. Har nå gått over til bredbånd gjennom kabel-tv, så trenger jo ikke bruke tlf linje (slipper da "linjetilgangen" fra telenor på 60 kr)

Hittil har jeg bare funnet inTelia. Mange reklamerer med 0 kr i mnd, men så står det med liten skrift minstepris per mnd.
Vi bruker veldig lite fasttelefon, men vil gjerne ha det "gamle" nr i tillegg til mobil.

Noen med inTelia, er det bra? Noen "skjulte" avgifter?
PrinsesseSjefen
Sv: inTelia IP-telefoni.... eller andre helt uten mnd.avgift... Erfaringer???
18:34 14.08.2007
Har IP telefon fra TeleVoip (www.televoip.no). Denne betaler jeg ingenting for, kun selve samtalene. Jeg forhåndsbetaler eksempelvis 300 kroner, og så brukes det av den saldoen. Helt greit, og helt etter mitt behov.
Brobo
Sv: inTelia IP-telefoni.... eller andre helt uten mnd.avgift... Erfaringer???
23:39 19.12.2007
Vi har teilo, og er veldig fornøyd med dem.
Betaler vel ca.160kr mnd, å er gratis å ringe til alle hustelefoner i hele norge og til europa :) veldig fint for oss som har familie i utlandet :)
ingen skulte avgifter, må bare betale litt ekstra visst man ringer til mobil fra fasttelefonen. Men det er ikke nå fryktelig dyrt :D
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------