GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Humørdebatten

Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
bare gråter jeg...
19:10 22.06.2007
i dag reiste datteren min bort på en liten 1 ukers ferie til oldeforeldrene sine. mannen er på jobb til sent på kveld så her sitter jeg alene og klarer ikke slutte å gråte.. savner å ha jenta mi her. hun er fylt med så mye glede og gir livet mitt mening. jeg vet at jeg må være sterk og la hun få oppleve og treffe familien men jeg savner hun så mye allerede.. begynner å tenke på så mye , får dårlig samvittighet om jeg har gitt hun nok oppmerksomhet i det siste eller om jeg har vært en bra nok mamma for hun . bare negative ting som jeg tenker på. er det noen som har vært i denne situasjonen? jeg venter barn nr 2 er 25 uker på vei. så jeg føler jeg er så sliten om dagen pga jeg jobber. får liksom ikke sett hun nok til at jeg føler meg vel som mamma. jenta mi....snufs..

noen råd??
høres helt sikkert helt dum ut men jeg kan ikke fornekte hvordan jeg føler meg..
babyboom25
Sv: bare gråter jeg...
17:42 7.08.2007
Du burde jo bare nyte situasjonen.Som du sier så er du sliten og da er det kanskje best å få litt tid fra hverandre...Både for deg å ta vare på deg selv og datteren din får andre som kanskje har energi til å leke med henne osv.Ser positivt på at du har fått denne muligheten jeg både for deg,barn og mann, selv om mann seff savner dem.Ønsker deg lykke til videre med svangerskapet og alene tiden;)
Tulla84*Julian 15/2-07
Sv: bare gråter jeg...
19:14 25.10.2007
Det er nok en del av det å være gravid. Å lure på om man er en god nok mamma. Jeg tenker også en del på det om dagen. Lunten er kortere, og jeg må ta meg sammen for å ikke bli sur noen ganger. også lurer jeg på om hun merker det osv.

Hun har det helt sikkert kjempefint hos besteforeldrene sine. Og hun kommer til å juble når hun kommer hjem til deg igjen.

Vi hadde en ukes bryllupsreise uten datteren. og jeg gruet meg, og var lei meg den første kvelden. Det blir veldig raskt bedre.
unca
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------