GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Forum for deg med endometriose

Her kan du som lurer på om du har endometriose, eller har det utveksle erfaringer og frustrasjoner og noen gode råd.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Ivf og endometriose
14:24 24.06.2007
Det er jo ikke mange inne på dette forumet, men allikevel så stiller jeg spørsmålet;

Vi har hatt to ivf, og har et tredje i vente. Det jeg lurer på er om det er noen andre med endo her som har gjort noen "grep" i forkant. Jeg har hørt om lengre nedregulering i form av nesespray for å "tørke ut" endo.

Jeg har spurt legen hva de gjør for at endometriosen ikke skal hindre gravididtet. Svaret var at det ikke er noe å gjøre, at siden det var "lett endometriose", så nedregulerer man ikke, men at dersom jeg ønsket det, så kunne jeg gjøre det.

Jeg hadde en laproskopi i fjor høst, og er vel egentlig ikke engstelig for at endoen er tilbake. Jeg har ingen symptomer på det, men det hadde jeg heller ikke før jeg fant ut at jeg har dette.

Hva slags erfaringer er det rundt dette tro?
ella72
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------