Her kan du legge inn tips om kule ting enten som andre kan kjøpe eller ta en titt på, så legg det ut her. Dette skal ikke være en salgsside for egen produserte ting til salgs, de skal få en egen debatt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Ferie i Danmark?
11:52 3.07.2007
Vil absolutt anbefale dere Hejlsminde Badehotell hvis dere har planer om en Danmarkstur med ungene=)
Det er flotte romslige leiligheter med dvd spiller og alt utstyr man trenger, et rolig og sjarmerende sted, lange barnevennlige strender, flere lekeplasser + et lite badeland til fri benyttelse for hotellets gjester. Vi har akkurat kommet tilbake og har hatt badelandet alene de fleste dagene... Et oversiktlig og greit badeland, med vanndybde på 1 meter. Det er fire bassenger, en 25 m lang sklie + to mindre sklier, sopp, hule og stråler - alt et badeland skal inneholde=)
Hejlsminde ligger sydøst i Danmark, med Lillebælt rett utenfor døren. Vi brukte ca-3.5 timer fra Hirtshals, 45 min til Legoland, 45 min til Tyskland, 10 min til Kolding (stor, koselig shoppingby), 10 min til Haderslev (litt mindre, men også koslig shopping og kulturell by).
Vi bestilte oppholdet direkte fra hotellet og betalte 5500 kr for leilighet til 6 personer for syv døgn. (Prisene varierer avhengig av sesongen).