GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Fylkessjukehuset i Haugesund

Sur jordmor
18:42 3.07.2007
har noen av dere vært borti en svensk middelaldrende jordmor?
jeg fikk for tidli veer og hun skjellte meg ut! Makan til oppførsel har jeg ikke vært borti.
Begynte bare å grine.

har møtt henne en gang før når jeg hadde mye magesmerter og trodde baby var dø....da sa hun ingenting om at baby hadde det bra før legen kom etter en time (var kobblet opp til fosterlyd maskinen)

Det er var helt forferdelig! Har noen av dere vørt borti henne?
Er hun sånn med alle?+
Anonym
Sv: Sur jordmor
23:11 4.12.2007
Vet hvem du mener ja.Var borti henne jeg også.
Var spydig og frekk med meg også,men heldigvis så kjente hun svigermor min.skal love deg hun fikk en annen tone når hun møtte henne på sykehuset inne hoss meg og såg hun var svigermor min.Da var det bare gosnakk og skulle hjelpe hele tiden.
lizjenta
Sv: Sur jordmor
18:11 7.04.2008
jada, jeg var så heldig å få henne som jordmor...kom inn med 5 cm åpning, jeg og min mann ble plassert på ett føderom, fikk beskjed om att siden jeg var førstegangsfødene så kom nok denne fødselen til å ta litt tid..kom til å åpne meg med ca en cm i timen...så gikk hun ut av rommet...10 minutter hun var gått fikk jeg STORE smerter, min mann sprang og hentet henne på kontoret..da de kom inn på føderommet sto jeg bøyd over sengen å vred meg i smerter mens jeg gråt...hun sa att jeg skulle se på henne mens hun snakket til meg, jeg reiste meg, men fikk en kraftig rie der og da, så jeg brølte, da slo hun meg!! og det var faktisk ett sjikklikkt "filmklask" i fjeset!!! hun sa att jeg måtte ta meg sammen, da spurte jeg om jeg kunne få bedøvelse siden det var så vondt, men da fikk jeg kjappt i retur att det hadde de ikke her!!!????min mann lurte så på om det var mulig att det var fødselen som var kommet sjikklikkt igang...men da sa hun at det var umulig, men hun kunne sjekke åpningen for å roe meg ned...
joda,10cm åpning å pressrier!!!
hadde pressrier i 1 time og 30 minutter, hadde utrolig vondt pga kramper i begge beina...sa att jeg ville prøve en annen stilling enn den "vanlige"....men fikk beskjed om att det ikke lot seg gjøre! (jeg hadde ingen lendinger eller slanger festet til meg, så jeg var helt "fri")

gutten kom nå omsider ut 52 sm og 4,5 kilo!!

så jenter, kommer det en svensk "eldre" dame inn på føderomme deres, be om en ny jordmor med engang!!!!!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------