GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Pappa debatten

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten
For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen Andre temaer for pappaer kan du finne her: Pappatips
Tips ved kjøp av flerbruksbil/7-seter
09:52 4.07.2007
Vi er på utkikk etter større bil (7-seter) da vi venter vårt fjerde barn i september. Noen som har erfaring og som kan drysse litt av sin kunnskap? :)
pussycatdoll
Sv: Tips ved kjøp av flerbruksbil/7-seter
23:35 12.07.2007
Peugeot 807 er en topp 7-seter, med stor fleksibilitet på hvordan man plasserer setene, kan også leveres med kjøleskap, veldig smart når man er på tur. kan stilles på både kaldt og varmt etter hva slags behov og ønsker man har. Vi ar nå vår tredje bil av denne modellen, og kommer til å bytte i desember til årets modell. Har hatt 2 barneseter + 1 bilpute i denne bilen i tillegg til stort barn + foreldre og barnevogn.
Anonym
20:06 17.07.2007
Et lite tips om 7-setere; Vi har to unger og valgte en Mazda5.
En knakande grei bil med det meste vi trenger av plass for oss 4.
Nå venter vi nummer tre og jeg lurer på hvordan det blit med plass da!
Så før du drar ut og ser på 7-seter; glem Mazda5 hvis du skal ha med deg 4 unger og barnevogn.
pappa til (snart) 3
19:19 7.01.2008
Skal snart bli far til vårt tredje barn.
Dette var overhode ikke planlagt. Bilen som vi hadde ble for liten og huset vi har for lite.

Kjøpte av en lokal bruktimportforhandler en Toyota Avensis Verso.
SOL-utgave 2002 modell. Denne fåes kjøpt som 6-seter og 7-seter og importeres for det meste fra Tyskland. Disse ble aldri solgt ny i Norge. Motor og drivverk er det samme som de Avensisene som ble/blir solgt ny i Norge og med ett mindre karrosseri. Leveres med 2.0 D4D motor.

Jeg er kjempefornøyd med bilen min. Vi kikket og prøvekjørte flere typer og sorter men kom fram til at dette var den ultimate familiebilen for vår del.

God plass, billig i drift, godt bunndrag, kjapp, høy bakkeklaring, godt med fotplass for alle passasjerer, mange airbager, stille +++++++
Dette er en bil jeg absolutt kan anbefale.
Tronder
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------