GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Dette er ment som et erfaringsutvekslingsforum rundt temaet hjemmefødsel. Vil du fortelle om dine gode erfaringer rundt hjemmefødsel kan du også bruke dette forumet Vennlig hilsen jordmor Siri

Hjemmefødsel -diskusjon

På egenhånd
22:32 4.07.2007
Ei venninne av meg har en jobb som har ført henne til den Brasilianske Jungelen, langt fra et moderne helsevesen. Om to måneder skal hun føde.Hun sier som sant er at kvinner har fødet lenge før der kom sykehus, men jeg har da minnet henne om at da er det en fødeselshjelper med utdannelse i nærheten. Jeg lurte på om noen av dere har noen oversikt over hvor gode ods det er for at alt kommer til å gå bra. Selv er jeg svært bekymret, men også stolt over å ha ei så tøff venninne. Dette ville aldri jeg ha turt, verken for egen del eller barnets del.
Anonym
Sv: På egenhånd
16:40 5.08.2007
Jeg tror nok dette går helt fint. hun er i den brasilianske jungelen jo... det er sikkert nok av innfødte som vil hjelpe henne. og de er nok de som er flinkest til fødselshjelp. Kvinner har gjort dette i millioner av år - siden lenge før det var noe som het utdannelse i det hele tatt. Fødsler er instinktive, og hun kommer til å vite hva hun skal gjøre - helt sikkert =)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------