GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Aust-Agder

BIM treff
12:25 9.07.2007
Hei

Jeg har akkurat kjøpt hus i Grimstad.

Ser dere planlegger BIM treff på Hove 14 juli- evnt Peppes i Arendal hvis regn? Er det greit at jeg kommer med i tilfelle jeg rekker det? Kommer nedover til Grimstad sent onsdag kveld/torsdag morgen...

Hvor på Hove skal dere treffes, og evnt hva skal jeg ta med av mat?
Avea
Sv: BIM treff
13:29 9.07.2007
Heisann, velkommen til Grimstad :) Jeg bor også i Grimstad og er 74-modell...var "eldst" på siste treffet - så derfor MÅ du bare bli med ;) hihi... Vel, jeg skal hente noen langs veien ved hisøya - men hvor på hove vi skal treffes vet jeg ikke... hvis du vil kan du sitte på med meg innover... tar vel med grillmat o.l tenker jeg - hvis regn så blir det peppes pizza..... Ble glad nå jeg - endelig noen i grimstad som vil være med på treff, alle de andre er fra arendal og omegn...er jo litt koselig å bli kjent med noen som bor i grimstad og i tillegg ei på samme alder. Når har du termin forresten? Jeg har den 16 nov...
Hilsen S :)
sol og varme
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------