GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Pappa debatten

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten
For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen Andre temaer for pappaer kan du finne her: Pappatips
Kåt som faen!
16:13 9.07.2007
Jeg er kåt som faen og dama er litt over 5mnd gravid,lurer på om det er andre som blir sinnsykt kåt under graviditeten eller kan det være jeg bare er inne i en megakåt periode,hilsen en som er så kåt at han har vondt der nede!
Anonym
Sv: Kåt som faen!
23:21 12.07.2007
Tror evt. du bør bli enda bedre venner med høyrehånda di...
Hogne
12:46 5.08.2007
Ikke nødvendigvis... Det kommer ann på den gravide dama hans.
Selv er jeg også helt på spreng for tiden og jeg er den gravide ;-)
Anonym
21:59 5.09.2007
Jeg (jente) vil helst ha hele tiden , jeg er litt over 5 mnd på vei, og er like kåt enda, får lissom ikke nok, hehe, sånn er det bare, er nok helt normalt, liker ikke damen din at du er det da;)
Anonym
10:38 7.08.2008
bare ring du...
Anonym
09:54 12.05.2008
Dama mi har blitt enda værre hu en før hu ble gravid...vil bare ha mere å mer.... Livet er bare helt topper's (Gliiiiiser)..
Hilsen en GLA Mann
Anonym
12:51 5.08.2008
Hørtes ut som meg det, GLA mann! Hehe! Er selv bare 3 mnd på vei, en jeg får ikke nok!
Anonym
10:39 7.08.2008
for meg var det omvendt.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------