GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Stavanger Universitetssykehus

Skal alle på journalskriving??
20:06 12.07.2007
Jeg har født 2 stk i Stavanger tidligere og har aldri fått noen brev om journalskriving.. Er dette noe nytt? Eller gjelder d bare Fødeloftet? Jeg bor et stykke unna Stavanger; Kan d være at d kun gjelder de som bor i Stavanger??
MissiCippi
Sv: Skal alle på journalskriving??
13:55 13.07.2007
jepp nå må alle på journalskriving på sus (både på fødeloftet å nede), d e fordi at di ska sleppe å fylla ut alt når me komme på sykehuset, så har di d heller alt klart når me komme å då sleppe di å stilla oss så mange spørsmål.. du får brev i posten en mnd før termin sånn ca.. eg ska føda på fødeloftet så eg har allerede vært på innskriving pga at di tar sommerferie på fødeloftet..
celina blir store søster :o)
20:40 11.09.2007
jeg bor i sandnes og skal også føde i stavanger.

men fikk vite av jordmor at når man er henvist til privat ul- jeg skal til rune mork braut i sandnes- så blir man ikke automatisk fanget opp at man skal på journalskriving på sykehuset. jeg fikk et nr av henne jeg skulle ringe og bestille selv.

for fikk vite at alle måtte dette nå.
♡ Miss Fat, med februarspire ♡
10:36 24.09.2007
hei, samme her, har vart hos mørk braut, å ringte inn selv i dag å fekk time til innskriving 16 okt... viste ikke om dette eg...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------