GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Juli 2007 Klubben

Her kan du som har termin i juli utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
Kom over på DinBaby:0)
20:16 24.07.2007
Er noen av oss i juliklubben som har "flyttet" over til dib...kom, kom!!!
♥Thia ♥FØDEKLAR
Sv: Kom over på DinBaby:0)
22:54 24.07.2007
Å jaa, det skal jeg vettu. Er litt liten tid til surfing for tiden bare.. men jeg kommer etterhvert =)
Bluebell * fødeklar * 26/7
13:32 26.07.2007
Har kommet meg over på dib, men måtte jo forlate de fleste her inne. Fødte i juni, så er i annen klubb :)
Mamma22 - Har blitt mamma!
20:04 26.07.2007
Åh det tenkte jeg ikke på mamma22:0( Du og sommer-barn ble jo juni jenter dere...Håper onsdag treffene blir holdt vedlike da, er jo såååå kos med disse treffene:0)

Uansett lykke til i nyklubben:0)
♥Thia ♥ og primpressa
14:10 27.07.2007
Stemmer det...jeg ble juni-jente jeg også, men spørs om jeg ikke blir å være litt inne på juli-klubben å lure også!;) og onsdagstreffene er jo blitt en tradisjon nå,så de må vi fortsette med!er kjempekoselig!!:)
Sommer-barn
23:18 27.07.2007
Synes godt dere kan lure litt på juli klubben i tilegg til juni ja:0) Hører jo til her også dere:0)

Gleder meg allerede til onsdag og håper at alle babyene i klubben har blitt født da!!!
♥Thia ♥ og primpressa
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------