GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Juli 2007 Klubben

Her kan du som har termin i juli utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
Mange i klubben som ikke har født ennå?
20:26 25.07.2007
Hei. 2 dager til termin for min del, og ingen store tegn til at ting er på gang? Hva med dere??
Marianne :-) * Fødeklar *
Sv: Mange i klubben som ikke har født ennå?
21:01 25.07.2007
Har termin samme dag, og ikke tegn til noe fødsel enda. Var til kontroll hos jm for en uke siden. Er moden, hodet festet og 2 cm åpning, men det skjer ikke noe, så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet!!
Tove_mor
21:05 25.07.2007
Ja, ikke noe annet å gjøre... Lykke til!
22:36 25.07.2007
Vi får berre smørja oss med tolmod.... Og sova godt om nettene og ei stund på dagen. Det kan skje når som helst no! Og berre så det er sagt - eg har aldri høyrd om nokon som har blitt igjen der inne! Uansett kjem babyen innan dei neste to vekene. Så får vi heller ta ein ekstra runde i senga for å få det i gong... Eller andre middel...
Lukke til!
Baronessen;-)
22:36 25.07.2007
Har også termin om 2 dager, og virker ikke som det skjer stort her heller, men er jo lov å håpe;) Krysser fingre for at vi slipper å vente så altfor mye lenger!!
Sommerbaby:)Fødeklar-27.07.07
23:23 25.07.2007
jeg hadde termin på mandag, og her er det heller ingen ting som tyder på at det er noe på gang. Men ho kommer vel når ho vil :-)
gleder meg igjen
03:18 26.07.2007
7 dager over,sitter med sterke kynnere,får ikke sove....uff
*6 dager over*
08:51 26.07.2007
Har magen ennå jeg og, 2 dager til termin i dag. Men.... slimproppen kom i dag!:) Så jeg håper jeg slepper å gå over tiden:)
melissamedguttimagen:)fødeklar
13:07 26.07.2007
her er jeg 7 dager over termin,og begynner og bli "litt" lei :-)))
Ingen tegn på at jenta vil ut.
Jeg får ta meg en tur ut i sandynene på sola stranden og hoppe.Får håpe det setter gang i ting og tang
persilledusken
13:43 26.07.2007
Er 2 dager over termin nå, og ingen tegn til fødsel med det første.
Liz07-på overtid!
14:47 26.07.2007
11 dager over i dag, formen er grei, men vil jo svært gjerne ha ham ut, nå! (: Har time på svangerskapspoliklinikken i morgen, så får se hva som skjer da..
Liten007
14:56 26.07.2007
Jeg hadde termin i går. Ikke tegn på at noe kommer til å skje med det første her. Var på kontroll hos lege i dag. Hodet er festet og alt ser bra ut.. så han kommer vel når han er klar.
snurrebolla
15:12 26.07.2007
fire dager til termin, lute lei og sterke kynnere hele tia og natta med
bolleiovn25 - bebis30.juli
16:08 26.07.2007
6 dager på overtid..så her skjer det fint lite..
hordaland84
16:20 26.07.2007
Fortsatt ingenting på gang her. Har vært til modningsakupunktur igjen i dag, har gått regelmessig siden uke 35. Har termin i morgen, men "proppen" har ikke gått, og jeg føler meg langt fra slik som jeg gjorde rett før fødselen forrige gang - da klarte jeg nesten ikke å gå de siste dagene. Da gikk jeg 12 dager over tiden, så det blir nok fort augustbaby her ja... Vi er vel de eneste i Norge for tiden som er fornøyd med at varmen lar nvente på seg ;-)
16:28 26.07.2007
Hehe... Ikke sant? Jeg er kjempefornøyd med at det ikke er så veldig varmt! Noen og 20 grader og litt under er helt perfekt egentlig;) Satser på supervær siste halvdel av august og iallfall hele september:) Ellers er jeg også klar for at babyen her kommer til å bli en augustbaby. Men kjenner nå for første gang at jeg egentlig gjerne vil ha ham utenfor magen... Gleder meg litt nå, ja!!
Sommerbaby:)Fødeklar-27.07.07
16:52 26.07.2007
Jeg har termin I DAG, men ingenting skjer her i gården nei :)) Formen er finfin, men nå vil jeg bare ha litt VONDT og merke at fødselen nærmer seg. Og jeg som var så sikker på at jeg skulle føde enten før termin eller senest på termindatoen... hehe :-) Lykke til alle sammen.
baby26.juli
17:49 26.07.2007
Har 5 dager til termin. Vet ikke virkelig hvordan eg skal føle at fødseln nærmer seg. Håper, at den bare plutselig starter :) kanskje i natt...
Nei, skal prøve å være tålmodig.
oland987
21:34 26.07.2007
Ja:-( 3 dager over termin.. Kom ut nå!!
Fiola & knøtten*FØDEKLAR*
21:50 26.07.2007
3 dager til termin her, og stille som bare det.. Men, jeg har hatt en slags smerter noen kvelder nå som jeg lurer på om noen kjenner seg igjen i.. Det er liksom skarpe, stikkende smerter som starter nederst i skjeden, for så å gå opp i magen. Dette kommer gjerne i bølger og kan vare en times tid, og så gir det seg helt. Magen blir hard når det skjer, og ungen rører masse på seg. De verste smertene kjennes ut som kniver som stikker oppover i skjeden - vondt! Undres på hva dette er, om det kan være en for for modningsrier?? Noen som har vært borti lignende?

Birgit31
13:22 5.08.2007
Mange som meg som fortsatt går og venter???
Marianne :-) * OVERTID *
14:46 5.08.2007
Du er nok dessverre ikke alene. Er 12 dager over termin i dag :-(
Liz07-på overtid!
14:55 5.08.2007
Ja... 10 dager på overtid i dag :-(
baby26.juli
20:50 5.08.2007
Sju dager over, og ikke antydning til fødsel.
*sukk*
ennaH
21:20 5.08.2007
Vi får trøste oss med at det uansett ikke er veldig lenge til. En mager trøst til tider, for jeg tror nesten hun har satt seg fast der inne... Nå har jeg vært hos jordmor og blitt strippet, så kryss fingrene for at det hjelper :)
23:12 5.08.2007
snart 7 dager over.... hatt maserier i hele dag.... og kommer gammelt blod ut - litt og litt---...

vil ha h"n un nu!!!!

satsa på i natt!!!!!!!!!!
bolleiovn25 - bebis30.juli
18:03 6.08.2007
Heihei!
Har ikkje født heller enda,hadde termin 3 august så 3 dg over idag, gikk 8 dg over sist så må vel bare vere tolmodig!
Litt godt å høre at det gjelder andre også, en liten trøst iallefall!!!
kariussa
16:12 8.08.2007
10 dager over termin i dag, og fortsatt ingen action. Var hos jordmor på mandag og ble "strippet". Har kommet litt blod etter dette, og i dag gikk slimproppen. Men jeg tar ingenting på forskudd her, forbereder meg på at det blir igangsetting av fødsel mandag. Kan jo bli en interessant opplevelse å ta med seg det også (hehe.. prøver å holde motet oppe her:)
Hold ut alle sammen!
Birgit31
15:28 10.08.2007
DET ER HÅP DAMER! Jeg fødte tirsdag kl 14.30. Jeg ble strippet søndag og fikk svake rier fom mandag - tok akupunktur tirsdag kl 10.45 og kl 14.30 fødte jeg en nydelig liten datter :-) HOLD UT DERE SOM IKKE HAR FØDT ENNÅ - dere har verdens fineste opplevelse foran dere!
09:36 11.08.2007
GRATULERER!!! Nå fikk jeg skikkelig gåsehud her... Selv er jeg også superglad, for nå har jeg kommet til veis ende(42 uker+1 dag i dag), og fødselen skal settes igang i morgen tidlig. ENDELIG skal vi få se vår lille astronaut etter den lange ventetiden:) 6 uker med modn.akupunktur og 2X stripping var altså ikke nok, men nå håper jeg at jeg er såpass moden at fødselen ikke blir så veldig lang iallfall.
Kos deg med babyen, Marianne!!!
Birgit31
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------