GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Juli 2007 Klubben

Her kan du som har termin i juli utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
Månefase og sånt...
22:46 25.07.2007
Var på butikken ein tur igår, og møtte nabokjerringa. Koseleg dama. Ho sa at det er fullmåne snart - og reknar med at eg kjem til å føda då. Ho sa at ei anna ei hadde fått ved førre fullmåne - og ho hadde sagt at den dama kom ikkje til å gå 24 timar til - 18 timar etterpå var visst ungen fødd...
Har det noko å seia?
Baronessen;-)
Sv: Månefase og sånt...
17:15 28.07.2007
På fødeavdelingen på Ahus har dei ei tavle med knappenåler for kor mange gutar og jenter som vert fødd kvar dag. Der har dei òg merka av når det var fullmåne.

Eg synest å hugsa (frå den kjappe omvisninga me hadde på svangerskapskurset) at det ikkje hadde noko å seie her på denne kanten av landet iallfall (Austlege Akershus altso).

Kanskje nokon som nyss har vore der kan bekrefta eller stadfesta dette?
Akershus36*Fødeklar*
Sv: Månefase og sånt...
16:19 30.07.2007
Eg har skjønt det er størst skilnad på Vestlandet. Austlandet har ikkje så stor skilnad på flo og fjæra (som månen påverkar) som oss her vest. Trur det er sameleis nordover langs kysten, men er ikkje sikker på det. Kva som er årsak til det, må eg spørja papen om. Om det har noko med fullmåne og nymåne og sånt å gjera i tillegg, det anar eg ikkje. Men no vil eg ha babyen min i armane i staden for i magen - fullmåne eller ikkje! ;-)
Baronessen;-)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------