GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Sex i svangerskapet - debatten

Hvordan er det med lysten?

Bli med i debatten - utveksle synspunkter og erfaringer!
Antall sexpartnere
13:46 27.07.2007
Hei

Et veldig personlig spørsmål: (er det noen spørsmål her inne som ikke er personlige?:-) )

Hvor mange har dere hatt sex med og hvor mange synes dere er FOR mange for en jente?

- Nysgjerrig -
Anonym
Sv: Antall sexpartnere
14:43 27.07.2007
hatt sex med 9 stk, og jeg synes ikke det er så mange, men det er jo over 5 år da. Men jeg synes det er for mange for meg, jeg har noen der som jeg ikke burde ha hatt på lista.
Synes egentlig at det er det som dømmer om du har hatt flere enn du burde, hvis du angrer på noen av dem.
PrincessElisabeth
17:03 27.07.2007
jeg har hatt 19 partnere tror det er kunn 2 jeg har hatt sex med bare en gang... har ellers vært mest i forhold så det har blitt mange på kortere tid når jeg har vært singel. Jeg synes ikke det FOR mange, klart det er ett par jeg ikke hadde trengt å ha hatt sex med, men jeg har ALDRI følt meg billig og mere gått etter det jeg ville ha selv... (og fått det he he )

Så det kommer helt ann på alt finner mann seg 19 stykker halv fire i drosje kø så kan det være billig synes jeg, men jeg har sjelden hatt sex i fylla og alt har vært ganske så bevist, at jeg vil ha sex med denne karen og da har det gjerne pågått i en 1-3 mnd tid, men mere fucking good frineds forhold der jeg har gjort det klart at jeg ikke har vært ute etter kjæreste på det tidspunktet
tjorven 1
02:00 28.07.2007
tror det er 12. til resten av verden sier jeg 7... =P
Anonym
12:13 28.07.2007
Jeg har gjort omtrent det samme. Er du i et forhold nå? Har du fortalt mannen din om hvor mange du har ligget med? Jeg tok en hvit løgn da jeg skulle fortelle det til min samboer, og slo av 4 - 5 stk.
Anonym
19:01 9.11.2007
9... litt for mange.
7 av dem etter at jeg ble skilt.
Hadde altså en veldig "uskyldig" ungdomstid.
Da jeg ble singel var jeg nysgjerrig og sulten.
I tillegg uerfaren.
Kan også nevne at jeg ikke hadde noe bra sexliv med min eksmann og at det kan være årsaken.
Antall sex partnere er et individuelt henseende.
For noen er sikkert 9 helt ok, for andre slikkelig ille..
Før jeg ble skilt ville jeg kalt en som hadde hatt så mange sexpartnere for litt løsaktig, men når en har gått veien selv vet man at en sak har flere sider..
For meg var det en nødvendig erfaring for å få et godt sexliv på sikt.
Kan også nevne at ingen var one-night stands. Jeg var enten forelsket eller tiltrekt over litt tid. klarte bare ikke å slå meg til ro..
Lever nå i et godt forhold på alle måter.
Antall partnere har vi ikke snakket om, bare antydet.
Kjæresten min har hatt noen, men jeg har nok hatt litt flere enn ham.
Anonym
14:58 28.07.2007
8.

Over halvparten ONS. Ikkje heilt stolt av det, men men, gjort er gjort, og angrar eigentleg ikkje på nokon.
Anonym
15:05 28.07.2007
Jeg hatt 1 sex partner og det er barnefaren! :-)
Rita20 m/ Frida 18.09.2007<3
15:17 28.07.2007
Det er kvalitet og ikke antallet som teller :P
16:54 28.07.2007
Rita20 synes det er helt flott jeg, for jeg skulle ønske jeg hadde venta på min, men noen velger man desverre ikke selv, og jeg har desverre slik med 3 stk av mine.
PrincessElisabeth
02:18 30.07.2007
hehe :) men jeg er nok den eneste i hele verden som går i treboksen med kun 1...lol
01:27 15.08.2007
stakkar deg...
barnnr.2
18:55 18.02.2008
Samme her:)
loveandmarriage
09:36 30.07.2007
Hei!
Jeg har bare hatt sex med en fantastisk gutt! det er han jeg er gift med nå. vi er 21 år begge to! jeg syns det er nok med en jeg!!!! :)
Anonym
18:25 30.07.2007
7 menn, og det nok noen der jeg skulle vært foruten, men det er mange år siden, og kan jo ikke gjøre noe med det...
Anonym
13:58 31.07.2007
Unnskyld, men jeg blir faktisk litt skeptisk til framtida for to gifte 21-åringer der hun ikke har hatt sex med noen annen, og ser ut til å dyrke sin 21-årige mann.
Anonym
16:35 31.07.2007
Hmm.... Er nok over 30. Ikke noe jeg bryr meg noe særlig om. Nå man har vært seksuelt aktiv i 15-20 år så blir det faktisk en del etterhvert. Har nok vært i kortere/lengre forhold med over ti, vært stormende forelsket i ytterligere fem.

Jeg synes ikke antallet spiller noen stor rolle, heller tidspersektiv. Har man sex med 20 i løpet av et år ville også jeg ha hevet øyebrynet mitt en smule. Har man sex med ti gifte menn synes jeg dette er verre enn om man har hatt sex med 50 menn/kvinner.

Alt i alt, når man kommer i en viss alder så er ikke antall relevante lenger. Det er mange år siden det var et tema. Dette kan spores tilbake til da vi var fnisende tenåringer. Dette er heller ikke noe voksne spør om når de inngår et forhold.
Anonym
20:03 31.07.2007
Jeg har runda 30 og har 2 lange forhold bak meg. Min nåværende samboer og jeg har vært sammen i 8-9 år (mista tellinga...) og min forrige kjæreste og jeg var sammen i ca 7 år. Har dermed hatt 2 partnere. Min samboer har ikke hatt noen før meg, men det bekymrer ikke oss, vi har det supert og finner stadig på nye spennende ting med hverandre. Blanke arke osv...
Anonym
22:32 1.08.2007
Så hyggelig å se at det er fler av oss... Mannen min og jeg har vært sammen i snart 8 år og gift i 1 år, vi er 25 og 26 år. Og han er min eneste og snart far til mitt andre barn. Han har hatt en partner før meg.
Bolla og slasken
01:32 15.08.2007
kan ikke forstå at det står respekt av noen som har hatt en sex partner. jeg er overbevist at man må prøve seg litt og skaffe seg erfaring for å finne ut hvem man er i det seksuelle livet og hva men liker. har man sex med en, vet man jo ingenting om andre muligheter....
barnnr.2
22:19 7.05.2008
Hvorfor i alle verdens dager burde man hatt fler sex partnere? Så lenge man får nytelse og det føles riktig i det forholdet man har så betyr ikke det en damn shit skal jeg si deg! Har selv hatt mange sex partnere. Og jeg kunne ønske jeg var foruten! Det handler om man respekterer hverandre og er ærlige. Da blir sexen god uansett! I min erfaring ihvertfall!
Anonym
13:54 14.09.2007
Jeg og min mann har vært sammen i ni år, vi er 26 og 29 år gamle. Er gifte og skal bli foreldre igjen for tredje gang om ca tre uker. Ingen av oss har vært sammen med noen andre, ville begge vente til den "rette" ville dukke opp:-)
Anonym
12:09 12.02.2008
Jeg og min samboer ble sammen når vi var 16 begge to.
Ingen av oss har hatt sex med noen andre.
Nå er vi 30- og har vært sammen snart 14 år- og vi har det fortsatt flott sammen:)
Det med å skaffe seg erfaring seksuelt- før man går inn i et langt forhold- tror jeg er oppskrytt.
Klart jeg har tenkt på det- om hvordan det ville være med noen andre...og han har tenkt- og vi har snakka om det.
Konklusjonene min er vel egentlig- at siden vi har vært sammen så lenge, blir vi tryggere og tryggere på hverandre ettersom tida har gått...og vet hva vi sjøl og den andre liker. Tror nok vi har mye mere utbytte av sex med hverandre- når vi er trygge på hversndre og kjenner hverandre ut og inn(hihi)
Tror at de som har mange partnere over kort tid- ikke rekker å bli godt nok kjent med hverandre i senga.....f.eks det å få orgasme når du samtidig er litt nervøs...det er vel ikke lett?(snakker om damene seff.)
Sex-livet vårt har gått litt i bølgedaler selvsagt...noe pga. svangerskap og fødsler- eller andre faktorer.
Men nå har vi sex noen ganger i uka...og jeg kommer ALLTID!!
Ville ikke ha bytta med noen i verden jeg- for jeg syns sexen blir bedre og bedre med tida:)
Anonym
01:42 14.08.2007
Jaja,må jo si at de som har hatt kun en sex partner står det respekt
av....det hadde jeg også,frem til var 24.da gikk vi fra hverandre etter 8 år...for å si det sånn,har blitt noen flere partnere etter det....

Anonym
03:44 14.08.2007
Hm, det kommer vel litt an på hvor "langt" man skal gå, før det teller som sex, da.

Om man teller samleie.. så er det kanskje 6? Om man tar med litt "lettere" sengeaktiviteter så er det kanskje dobbelt? Jeg har ærlig talt ikke telt så hardt. Jeg har levd livet, gjort noen feil, og noen ting har jeg klart så bra, at jeg knapt kan tro på at jeg klarte det!

Kjæresten min nå er verdens beste, og jeg elsker ham over alt på jord.
Kummin&Lillesel*TERMIN!*
09:26 14.08.2007
Uffda... Ser ut som jeg troner i toppen av denne lista. Har hatt sex med 29stk - men hadde jeg kunnet slette alle som ikke var verdt å huske pga mine egne eller partnerens prestasjoner,så hadde jeg vel verdt nede i 5stk. Trøster meg med at hvis jeg regner antallet sexpartnere mot det antallet år jeg har vært seksuelt aktiv,så blir det rundt 2stk i året. Det er jo ikke såååå galt da...
Anonym
12:45 14.08.2007
Jeg har hatt sex med 3 stykker, hvor en av dem er min kjære som jeg har snart 3 barn med =))
Kunne jeg tatt tiden tilbake hadde jeg bare hatt sex med 2, men gjort er gjort. Han har tidligere bare hatt sex med en person utenom meg, og de var x'n.

Så lenge jeg har han i livet mitt trenger jeg ikke noen andre =)
Anonym
18:28 14.08.2007
jeg er 20, hadde sex første gang da jeg var 16.. og da jeg var 17,5 år hadde jeg fortsatt bare hatt 1 partner, og har vel ligget med 19 stk nå tror jeg det er.. det gikk litt fort for seg etter jeg ble singel... skal kose seg når man er ung... :D
Anonym
11:29 15.08.2007
Jeh har hatt litt åver 30.. Å skjemmes litt åver det..
Anonym
20:09 15.08.2007
Argh, det er vel bare et tall? Har vel hatt sex med 30-35 stk, i løpet av 15 år, så ca snitt på to i året. Men aldri med noen som var "opptatt"/gift (som jeg vet om da), og har ikke vært utro. Og det er viktigere synes jeg enn antall partnere. 6 lengre forhold, 3-4 hete flørter, et par "fucking good friends" og et par ONS. Nok til å gjøre meg veldig trygg på meg selv, hva jeg liker og ikke liker og til å gjøre partneren min trygg på seg og til den fantastiske elskeren han er. Han hadde bare hatt 2-3 korte forhold/partnere da vi ble sammen, og uten min trygghet og erfaring kunne det lett blitt kun med en dårlig ONS. Men i stedet fokuserte jeg på at han var villig og ivrig og lot meg lære han å bli kjent med meg og min kropp. Har hatt veldig bra sex tidligere også, men aldri de orgasmene jeg har nå!
Et høyt antall partnere tidlig i livet kommer gjerne av at man vil prøve litt forskjellig, eller teste grenser, eller rett og slett ikke er så vant med at man plutselig får oppmerksomhet fra gutter og forveksler lyst med andre sterkere følelser. Husker det var litt kult et par ganger at jeg faktisk klarte å på DEN typen på kroken, men glemte gjerne at han fikk meg også, og at mannfolk (nesten uansett alder?) stort sett er villige til å pule hva det skulle være...
Lykke til til alle som har hatt en partner og er fornøyd med det sexlivet de har, og krysser fingrene for de som enda ikke har funnet en de vil ha!
:-)
Anonym
15:38 17.08.2007
1, barnefaren.
Anonym
10:36 19.08.2007
Unnskyld meg, men hvorfor står det mer respekt av folk som kun har hatt en sexpartner enn andre? Og til deg som skammer deg over å ha hatt sex med rundt 30 menn, hvorfor i all verden skammer du deg? Du har ingenting å skamme deg over! Er målet her å ha hatt sex med ferrest eller? Hvor gamle er dere egentlig?
Hvem her er det som har rett til å dømme andre eller "løfte et øyebryn" som en her skrev, fordi man har hatt sex med mange? Skam dere!!!
Det er ingen som vet noe om bakgrunnen for hvorfor en har hatt sex med så mange. Slikt beror ofte på tidligere erfaringer og opplevelser. Ikke alle har f.eks et like trygt og sikkert forhold til sin egen kropp og seksualitet. Det KAN være en årsak til mange sexpartnere. Voldtekt, incest og overgrep kan være grunner. Hvem kan dømme noen for det?
Selv er jeg 23 år og har hatt sex med nærmere 50 menn. Jeg har også vært utro mot tidligere kjærester flere ganger, jeg har hatt sex med menn som var i forhold og de fleste var one-night-stands. Skulle det si noe om meg kanskje? Jeg har vært seksuelt aktiv i 10 år. Først gang jeg hadde sex var jeg 13 år og ble voldtatt og misbrukt på det groveste, noe som har preget meg og ødelagt mye for meg. Burde jeg skamme meg? Vel, det gjør jeg ikke! Antall sex-partnere er ikke noe jeg skryter av, men det er iallefall ikke noe jeg er flau over. Så voksen har jeg blitt.
Min nåværende kjæreste vet hvor mange jeg har hatt sex med og det er helt i orden for han. Han har jo en bra lang liste selv. Vi elsker og respekterer hverandre og han har aldri tenkt en stygg tanke om meg. Så hvorfor skulle noen andre det? Det er jo han son kjenner meg. Poenget er at vi har et fantastisk sex-liv. Vi har så mye erfaring og er så modne at vi vet og kan snakke om akkurat hva vi liker. Så hadde det ikke vært for alle våre tidligere sex-partnere, hadde vi vel neppe hatt et så godt sex-liv! :)
Du er ikke noe bedre menneske om du har hatt sex med en, eller hundre! Vær stolt av deg selv! Det er uhyre viktig!
blueeyes83
10:44 19.08.2007
Dessuten har jeg et langt forhold på nesten 5 år bak meg, så blir vel en nesten 50 partnere på litt over 5 år! And I'm still not ashamed! :)
blueeyes83
20:39 29.08.2007
Jeg er enig med deg!
Min første opplevelse (ingen god opplevelse) var da eg var 14 år, og med en mann på 54 år. Så eg rekner ikkje han som partner. Eg skammer meg ikke over det, det er han som burde det.
Ellers har eg bare hatt sex med min samboer, men ser absolutt ikkje ned på folk som har hatt fleire..
cecilie18
21:01 17.10.2007
Du har helt rett, du har ingen ting å skamme deg over, men det har jammen meg han - han hører hjemme i fengsel, spør du meg.
Anonym
17:36 30.08.2007
Åhhåhåå..godt spørsmål..men hvem teller egentlig?
Jeg har ingen særlig lange forhold bak meg, så har vært mye singel og yr :) Har sikkert hatt sex med godt over 30 stk. fordelt på sju travle år - og selv om jeg sier nå at jeg kunne spart meg for en del av de, så ville jeg jo ha sex akkurat der og da, og det nytter ikke å sitte og gremme seg over sånt i ettertid. Jeg har nødvendigvis hatt mye dårlig sex - men jaggu har jeg hatt mye god sex og! Nå er jeg bare glad til at jeg flakset og fløy mens jeg hadde muligheten; setter også større pris på det unike og fine som jeg nå har med min partner, og ville ikke for alt i verden gått tilbake til det travle singelliv.
Måtte kysse en hel haug frosker - men jeg fant da prinsen min til slutt! :)
Pelin med pjokk i magen
21:19 30.08.2007
Hmmm er vel oppe i ca 50- 60 stk en plass:)
Anonym
11:44 2.09.2007
Antall partnere??

Huff mange:P
Over 30... husker faktisk ikke lengre, men sånn ble det siden jeg var litt
ung og gal og på jakt etter oppmerksomhet og kjærlighet da jeg var ung. Mange jeg angrer på, mange jeg hadde forhold til, mange ons.
Men alt det tøyset fra jeg var ung har gjort meg til den jeg er, og når jeg ser tilbake på det, var det bare sånn det ble. Ikke noe å gjøre med det i dag:)
Anonym
15:32 9.09.2007
Fem stykker.
Den første er far til mine to eldste barn.
Den andre var en ONS
Den tredje var jeg samboer med noen år.
Den fjerde var en kompis som "trøsta" meg etter brudd med nr 3
Den femte er han jeg venter barn med nå (og den beste på lista)

Angrer på nr fire, for det ble selvfølgelig ikke normalt etterpå :-(
Anonym
14:16 10.09.2007
Jeg har hatt sex med to. Min mann som jeg nå venter barn med og eksen min som jeg var sammen med i 3 år.
Unnskyld meg, men jeg kan ikke skjønne åssen dere som har hatt sex med så mange, tør å si det. Så ekkelt!
Hadde jeg hatt sex med så mange, hadde jeg vært flau!
Anonym
15:54 10.09.2007
haha....må slenge med med på denne tråden jeg og:)
svarer dere egentlig ærlig her??
har hatt 21 sex partnere! men over hvor mange år sier jeg ikke!
Anonym
00:53 11.01.2008
Hei du høymoralske norske tulling. Slike grå mus som deg burde vært sent ned til afganistan og blitt gifta med en der.......
PS: du er ekkel du.......
Anonym
03:22 11.09.2007
kommer vel litt an på hvor gammel men også er da..eller?
llucky
08:46 11.09.2007
Jo, men over 20-30 forskjellige partnere? Det er vel litt drøyt?
Anonym
11:37 12.09.2007
slutta og telle for lenge siden, og nå ville jeg ikke ha sjangs komme på alle tror jeg - de som ligger langt bak i tid altså. er vel sånn 20-30 kanskje. lykkelig med sambo nå - blir aldri flere. De som er for mange er de du ikke ønsket i utg.pkt. de andre skal du ikke bekymre deg over!
Anonym
14:53 12.09.2007
Har hatt sex med ca 15-20 stk..Noen kunne jeg nok godt vært foruten.Men gjort er gjort..
Anonym
10:25 13.09.2007
kun 1 partner. og han har kun hatt med meg. ble sammen når jeg var 21,5 og han var 19,5. har nå vært sammen snart 7 år
Anonym
08:31 14.09.2007
Da fyller du snart tjueåtte og et halvt år da...gratulerer:-)
Anonym
13:47 14.09.2007
Har kun hatt 1. Har vært sammen i ni år, er gifte og venter barn nummer tre sammen:-) Syns jeg har gjort det rette, for min del:-) Og er stolt av det:-)
Anonym
14:29 14.09.2007
Har hatt sex med 5 stk... er 23 år.
*Første var en eldre mann, som virkelig burde vist bedre.... (angrer ikke sånn på det, fordi det har bygd meg til den jeg er idag, men skjønner det bare ikke helt)

*Nr 2 var jeg sammen med i 3 år.
*Nr 3 var jeg sammen med i 4 mnd
*Nr 4 var en het flørt som ikke ble noe mer, men er gode venner idag.
*Nr 5 er min kjære samboer:)
Anonym
15:47 14.09.2007
3 stk,de to siste skjedde etter et oppbrudd med kjæresten jeg hadde vært sammen med i 7 år,og jeg MÅTTE jo ha sex med noen andre for som mange (venninner å sånt) sier,man må prøve se litt rundt for å finne ut hvem som er best osvosvosv....jammen sa jeg smør,den ene var en kjempe egoist,jeg holdt på å le meg ihjel da vi holdt på,å den andre hehe.....joda det var greit nok,men kan ikke si det ga meg optimal nytelse,ble sammen med eks igjen,og han er bare den beste(for meg iallefall) han vet hvirkelig hva jeg vil ha.Menmen de to andre var en morsom opplevelse:) Og de lærte meg at det handler ikke om å ha sex med flest mulig,men om å ha BRA sex!!
Anonym
18:58 14.09.2007
er 20 år og har hatt 3 sex partnere.
1: Bare one night stand, og som jeg angrer på i ettertid.. Var ikke NOE bra.
2: En sommerflørt hvor vi hadde sex den tida vi var på fereie sammen, men ikke kjærester etterpå.
3: min nåværende samboer gjennom 2,5 år. Vi har fantastisk sex, og skulle gjerne vært foruten de 2 andre :((( For det SUGDE.
Anonym
19:11 23.03.2008
jeg er 18år. hatt sex med 48stk!:)
Anonym
10:21 19.09.2007
Ble sammen med Mannen da jeg var 15. Nå er jeg 28 og vi venter vårt 2. barn.

Vi var de første for hverandre, og har ikke hatt sex med andre..
Klart det kunne vert spennende å vite hvordan det er å ha sex med noen andre...Men jeg er glad jeg har sluppet singel-livet.
Tror sexen blir bedre når man kjenner hverandre godt, og har tilgang på sex når man vil!
Anonym
12:36 19.09.2007
troe vi tar en rune rudberg her og sier 1001 1002 1003 haha.
turbo30
15:06 19.09.2007
Er 28 år og har hatt fire sexpartnere. Etter min mening er sex skikkelig elendig hvis det ikke er med noen man er glad i, derfor frister det heller ikke med flere:-)
Anonym
09:49 4.10.2007
jeg har vel hatt en 15-20stk (eller har jeg fortrengt noen nå...) Disse var alle over en to års-periode før jeg møtte mannen min. Han har også ligget med en hel del, og det skapte litt vansker i starten av forholdet til oss dette :-( Mye usikkerhet, og flaue episoder...

Men nå har vi vært sammen i snart 10 år, og jeg må si at det blir bare bedre og bedre, og i tillegg er mannen min perfekt utstyrt, hihi. Ikke for liten, og ikke for stor :D
Anonym
19:03 4.10.2007
hmmm... oi shit..jeg prøvde å telle forige kveld faktisk..og kom til 50..som jeg husker. er 30 år nå da,var vill gal og "rocker" for en del år tilbake.ble mye sex ,drugs,katz,hyperstate og mars på den tiden.
Anonym
00:35 5.10.2007
24 år, 1 partner -> pappa'n til den lille i magen ;)

Grunnen til kun 1 var usikkerhet og lav selvtillitt. Den er bedre nå!
Det var egentlig ikke planen at jeg kun skulle ha én, alltid ønsket meg erfaring, men er strålende fornøyd med mannen jeg har valgt å ha i livet mitt og savnet etter erfaring begynner å gå over siden jeg lager mine egne erfaringer med han. :)

Og nå skal vi ha baby!

Flere som har samme historie som meg?
-bare nysgjerrig på hvorfor noen kun har hatt 1, sånn som meg.

Anonym
15:09 5.10.2007
har vell hat rundt en 50 å er 23 år :P hehe.huff
begynnte når jeg var 15
Anonym
14:26 17.10.2007
så flott å bare hatt en!! ingenting er vel bedre enn det! ingen å sammenligne med, en å gi ALT til!
Anonym
21:13 17.10.2007
Bare en. Har rotet ganske så kraftig med to til, men har bare virkelig hatt sex med en, nemlig samboeren min. Faktisk hadde han ikke hatt sex med noen før han møtte meg, han heller (da var vi 25+ begge to). Klart det ble litt kludd til å begynne med, men hva gjør vel det? Med masse kjærlighet, gjensidig respekt og humor har vi lært sammen, og har det superbra i senga - og utenfor senga også, såklart.

Hvorfor det bare har vært ham? En kombinasjon av sterkt kvinnedominert studium, dårlig selvtillit og at det rett og slett "bare ble sånn". Og så blir det litt sånn at jo lenger man venter, jo verre blir det å slippe bomben det faktisk er, noe man jo må på et tidspunkt, og det øker terskelen for å treffe andre. I alle fall følte jeg det slik. Men nå er jeg glad for at det ble som det ble, jeg kunne ikke tenkt meg noen bedre måte å gjøre de første erfaringene på.

Det blir ikke for mange før man *selv* føler at det er for mange partnere. Om det er 5 eller 50 spiller ingen rolle sånn sett. Synes det er tåpelig å kritisere folk som har hatt 30+ partnere - så lenge begge parter (alle parter) har det fint sammen og går inn i forholdet/ONS/whatever med samme forventninger og premisser, synes jeg det er helt greit. Alle er forskjellige. Klart det kan være en fordel å ha "vært bortpå" litt flere og lært masse, både om andre og om sin egen kropp og hva man liker. Men på den andre siden er det ikke en forutsetning å ha hatt mange sexpartnere for å ha et bra sexliv! Det blir bare så feil å sette folk i båser - basert på om de er "løsaktige" med for mange elskere, eller "kjedelige" med for få. Da ser man folk ut fra sitt eget ståsted, og dømmer dem etter det - men folk er forskjellige, og det må de få lov til å være.
Anonym
10:14 18.10.2007
24 år, og har hatt sex med seks ;)
men da har jeg også hatt to "lange" forhold. et på 2 år, og ett på 5 år.
synes det er passe erfaring for meg jeg. ikke for masse og ikke for lite for meg :) fornøyd med at jeg nå skal bli mamma og forhåpentligvis være sammen med samboeren min for alltid ;)
Anonym
13:40 18.10.2007
Har hatt 12-15 stk sexpartnere,min første da jeg var 14,angrer ikke på det i dag,for i dag er jeg gift med han... ikke noe sammen fra jeg var 14-19..men har vært sammen siden da;-)
Anonym
00:40 28.10.2007
jeg er 21år og har hatt sex med ca 40 gutter og 5 jenter :P
mange onenightstands men alltid med kondom seff, har alltid vært flink der og har aldri hatt en eneste kjønnsykdom :)

Anonym
12:04 28.10.2007
Synes dere må slutte å dømme både de som har hatt mange og de som har hatt få!
Når det komer til erfaring, så kan ei som har ligget med kun én ha like god erfaring som ei som har ligget med over 50.! Eraringen telles vel ikke i hvor mange forskjellige pikker man har hatt i seg hvis alle 50 var i misjonær??
Jeg mener at erfaring måles i hva man har utforsket. Og der kommer det mye ann på en selv, hva en tør gjøre og hva man føler seg komfortabel med. Hvordan man har det med seg selv og i forhold til den man ligger med.

Selv har jeg ligget med 8 stk og er 28 år nå. Jeg må si at min første var en av de beste. Vi var trygge på hverandre og gjorde "alt"! Da var jeg i manges øyne uerfaren siden han var min første, og i tillegg var 16 -20 år. Men jeg har snakket mye med mine venner om sex, og det har vist seg at vi gjorde mer enn mange andre gjør eller har gjort i en alder av 30 og de kanskje har hatt over 30 partnere. Min andre parner var elendig i mine øyne, ellers så var det bare at vi ikke passet ilag. Var ilag i fire år, og ingenting spennende skjedde..!
Har hatt 5 one night strands, hvor den ene var super,og de andre fire dårlige erfaringer. Gjorde alt med den ene og "ingenting" med de andre.
Han jeg er ilag med i dag er den beste. Og det er fordi jeg er så trygg på han og han på meg. Vi går lengre enn jeg gjorde med min første og vi gikk langt, sett i manges øyne.

Så slutt å døm! De som kun har hatt en har kanskje den kuleste sexen mange bare kan drømme om! Eller de som har hatt 50 kanskje også har det!

Erfaring kan ikke måles i antall forskjellige pikker, ikke kvantitet. Men i kvalitet. En persom som har vært i et langt forhold har vel knulla mange flere gang enn 50 ;)
Anonym
00:02 10.11.2007
Hatt sex med 8 stk fra jeg var 16 til nå som jeg er 24. En i året det gitt... Noen kunne jeg nok vært foruten ja, men jeg syns ikke det er for mange.
Anonym
19:15 10.11.2007
Før jeg var 22 hadde jeg hatt sex med tilsvarende antall partnere.
Begynnte da jeg var 12, gjorde det vel like mye for oppmerksomheten som over gleden over følelsen det ga.
Angret endel i senere tid da jeg følte at jeg hadde vært litt billig.
Da jeg var 24 begynnte jeg ha sex igjen og nå når jeg er 25 har jeg hatt sex med tilsammen 29 personer.
5 av disse er jenter.
Er fortiden i forhold med barnefaren og har ikke behov for andre enn han.
Anonym
20:50 10.11.2007
ca 25 tror jeg.har vært sammen med mann min i 7.5år da.er 32 år.angrer ikke en dritt på noen av de og skammer meg ikke.det er mitt liv og min kropp.jeg er aldri utro og har aldri lagt meg etter menn som er opptatt så da er stien min ren nok for meg for å si det sånn.
noen av disse var faste elskere.
Anonym
01:07 11.11.2007
Hutte meg tu!!! Er visst ordentilg prippen her. Kun 1 sex-partner.

Kommer fra landet vet dere, og her får man ta til takke med det man får... (Gubban, har han hørt meg nå...) Har vært sammen mannen min siden jeg var 17, er 31 nå og vi venter vårt 3. barn.

Er nok ikke enig med den anonyme som mente at man ikke vet hva man har fått hvis man bare har hatt 1 partner. Tror nok at kravene dine øker med alder og ikke partnere. I dagens samfunn er det ikke vanskelig å utvide horisonten på sex-fronten. Bare å se seg rundt så er det jo flust av sex-stoff både på i aviser, blad og ikke minst tv som man kan lære av. (En kveld vi zappet gjennom kanalene, tror jeg vi fant ut at vi hadde 7 kanaler som sender porno av ulik kvalitet etter kl 00...). Det er de derre greiene med å skjerpe appetitten ute, men spise hjemme dere vet.

Synes nok at det er både trygt og godt å ha hatt den samme partneren over lang tid, vi er nok temmelig åpne om det meste også når det gjelder sex.. Men skal ta av meg glorien... Den gangen vi ble sammen var det nok ikke slik at vi følte at vi sparte oss til den rette - vi passet bare bra sammen og siden har vi ikke giddi å gi slipp på den andre ;-) Ser heller ikke ned på andre som har flere sex-partnere. Livet er tilfeldig, akkurat på dette området er det i hvertfall vanskelig å planlegge.
Anonym
23:25 11.11.2007
jeg holdt tellinga fram til jeg runna 90 stykker... er litt flaut..
jeg er bare 19 også. men det betyr jo bare at jeg er superdeilig da! siden alle gutta vil ha meg, jeg kan få hvem som helst tror jeg;) he he virker sånn hvertfall! det er sikkert fordi at det er mange som syns at jeg ligner på Lene aleksandra da:)
syns ikke man er billig fordi om man reiser ut for å få seg et knull=)
hi hi
Anonym
03:48 12.11.2007
Jeg har hatt 2 og er 22 år.
Den første var som 16 åring, begge veldig usikre og litt den der, å la oss bare gjøre det. Forholdet varte 3 dager til etter vi hadde sex.

Nummer 2 er min forlovede og barnefaren. Gikk 4 år fra 1. til 2. Grunnen var nok at første gang var dårlig opplevelse, ville jo ha sex med en jeg elsker. Derfor valgte jeg å ikke ha sex i mellemtiden, selvom jeg hadde noen kjærester.
I forhold til det med erfaring og bedre sex hvis man har utforska hva som finnes, vel, på de litt over 2 årene vi har vært sammen har sexen gått fra å være klomsete og ikke så bra til utrolig deilig og med "nye" erfaringer. For min del ville jeg aldri ha klart å gjøre noe annet enn misjoner under dyna hvis jeg skulle hatt sex med mange partnere. Den tillitten og delen av meg selv gir jeg ikke til hvem som helst. Så dømmer ingen, men har noen venninner som har hatt mange sex-partnere, og flere av de har vanskelighet med å være åpne og ærlige i forholda.. måler forholdet i mere ytre ting, og i siste ende så blir det ikke noe varig. Tror fler av de aktuelle guttene i utgangspunktet ikke var ute etter kjæreste, men pulings, så da var det jo det jenta fikk!

Anonym
03:59 12.11.2007
ha ha ha ha ha ha ha

du tuller???? jeg er ikke prippen - men dette innlegget MÅ være en spøk???

"men det betyr jo bare at jeg er superdeilig da! siden alle gutta vil ha meg, jeg kan få hvem som helst tror jeg;) he he virker sånn hvertfall! det er sikkert fordi at det er mange som syns at jeg ligner på Lene aleksandra da:)"

Dette er ikke snakk om å være billig, men jeg håper du skjønner at 90% av alle jenter lett kan ligge med en ny mann hver dag hvis de vil siden svært mange menn (og iallefall tenåringsgutter!!!) tar det som byr seg??

Ta for deg av menn, og nyt livet jenta mi, men jeg ville ikke tatt den statistikken til inntekt for at du er så superdeilig akkurat. Hvis du ønsker bekreftelse trenger du ikke ligge med folk som takk!!

MilleFeu
12:48 12.11.2007
ja innlegget var bare ment som en tull;p he he det er så mye "alvorlig" som står over her at jeg klarte ikke dy meg;)
folk må slutte å sammenligne seg selv med andre hele tida! alle har forskjellige meninger om hvor mange som er mye og lite;)
hvis du har klart å runna 90 som 19 som jeg skreiv, så er det kansje på tide å tenke fast partner snart og ikke minst en tur til legen;) he he

kos dere med sex`en alle sammen=)
Anonym
07:48 13.11.2007
hi hi hi hi

takk for en god latter! det der var innmari morsomt. det er sant at det ikke er så altfpr mye humor her ja!!

:-)

MilleFeu
05:16 14.11.2007
Jeg har hatt sex med 25-26 ca :p og har gjort andre ting med en 4-5 stykker :p Er noe jeg ikke er stolt av! Med tanke på atte jeg startet og ha sex som 15 åringer og nå har jeg nettopp fylt 20! og har kun hatt 3 kjærester! Og 2-3 som jeg har holdt på med...Og i tilleg har jeg hatt klamydia 2 ganger..
Anonym
22:45 20.11.2007
Klarer å komme på 11, men om en regner med utvidet 'sengekos', så er det vel kanskje 14-15 stykker.

Noen veldig fine 'fucking friends' og noen one night stands..

Eneste jeg angrer på er egotrippen Arve fra Brønnøysund. Dårligste knullinga jeg har noensinne vært borti!!

hehe
Anonym
20:22 25.11.2007
Jeg har bare hatt en. Min mann. Vi gifta oss da vi var 20;) vi har et deilig sexliv!! Han hadde heller ingen erfaring da vi gifta oss. Syntes det er fint at vi utforsker hverandre. Har jo lært utrolig mye om han!! og han om meg. Ikke alle er vel like heldige, men vi passer supert fysisk. Det er nok ikke mange som tror at det vil lykkes for to så unge som gifter seg som jomfru.. men det kan det altså! er 26 nå og har ikke angret en dag.
Anonym
21:37 4.12.2007
jeg er 20
1. kjæresten min i 6 mnd
2. kjæresten min 4 år
3. broren(!!) til en han jeg var sammen med før det
4. samboern min nå som og er far til den lille som ventes..
Anonym
23:21 4.12.2007
Jeg har hatt sex med utrolig mange, sikkert over 70 personer. Jeg skjemmes utrolig mye over det og føler det som veldig sårt.
har hatt en fortid med mye alkohol og mye festing og på en evig jakt etter oppmerksomhet fra det andre kjønn.
Jeg har fått svi mye for det i foholdet til mannen min nå, men har aldri vært utro mot ham.
Jeg håper jeg og min mann er sammen for alltid, slik at det aldri blir flere på den lista.
føler meg skitten og ekkel.
har glemt det meste av den tiden, men glemmer aldri skammen.
(og jeg mener ikke at alle andre ikke burde leve sånn hvis det er det de ønsker.)
Anonym
12:19 5.12.2007
Virker som de som har hatt få partnere ofte forsvarer det, og de som har hatt mange forsvarer det! Synes ingen trenger å unnskylde seg, uansett!!
Noen har vært single lenge, som kanskje fører til flere partnere, mens noen har hatt forhold, som fører til færre partnere.
Jeg for min del har hatt 2 partnere. "Debuterte" da jeg var 14 år.. Var sammen med en gutt i et halvt år, så vi endte opp med å prøve å ha samleie et par ganger. Men det var ikke noe storsvært nei..
Min siste partner, som jeg nå venter barn med, ble jeg sammen med da jeg var 15 år. Nå har vi vært sammen i 9 år, og har et veldig bra sexliv! Han hadde faktisk ikke hatt samleie, før vi ble sammen, selv om han var 18 år. Så vi har utviklet oss sammen på et vis, og jeg føler aldri noe savn fordi jeg ikke har hatt flere partnere. Synes det er noe såpass intimt og privat, at jeg tror ikke jeg hadde følt meg helt komfortabel med å ha meg med fremmede karer. Men hvem vet? Kanskje jeg hadde følt det annerledes hvis jeg hadde blitt single..Men det håper jeg ikke, for jeg har det utmerket slik jeg har det!:)
De som er skeptiske til de som har hatt bare en partner og giftet seg som 21-åringer, det trenger ikke være noen ulempe å ikke ha noe "erfaring" fra før, det skaffer man jo seg sammen! Tror ikke man blir bedre i senga av å ha seg med flere, det handler jo om å fungere bra sammen med partneren sin!
Og fungerer det ikke, eller at de føler behov for å ut i den store verden igjen, så er det ikke værre enn at de avslutter forholdet sitt..
Anonym
16:23 5.12.2007
Har hatt 3 jeg.
Barnefaren, ekssamboeren (var sammen i 3 år) og en "lekevenn".. Synes det er greit jeg.. er 22 nå og har ikke vært aktiv mer en 4 år så..

Men hva som er for mye og for lite er vel opp til hver enkelt det.. folk er forskjellige!
Kinings
01:30 15.12.2007
Jeg tror nok det har passer 70 (fra jeg var 16-25 år)... Jeg husker dem alle sammen, og det har vært en spennende tur. Nå har jeg vært sammen med min kjære i 8 år og kunne aldri vært han utro!
Anonym
09:21 15.12.2007
1! -offesielt.. 3 uoffesielt...
Anonym
22:54 29.12.2007
Jeg har hatt ca 25. Mye spennede sex, to på en gang ved noen anledninger også. Digg det.. ;)

Men jeg fikk ikke orgasme uten å fingre før med samboeren min -så jeg sverger til sex med følelser nå! :) Det er deilig det. :) Nesten som sexen automatisk blir god når en er forelsket og glad i hverandre, vi har aldri hatt dårlig sex.. :)

Morsomt med den "lene aleksandra"-spøken da! :) He, he.. :)

Anonym
12:04 2.01.2008
Både meg og sambo har hatt sex(sex som samleie) med 7 stk og begge har to forhold bak oss. Litt spaced det der faktisk.Både ONS og vært på gang med noen som jeg ikke ville bli sammen med for var ikke klar for noe forhold. Samme med han. Jeg angrer på den ene, der det ikke var skikkelig sex en gang, ikke noe godt, fort over å han hadde dame åaltdette gikk opp for meg etter tabben varskjedd. Utenom det er vi begge glad for at vi har sex erfaringer fra før å ikke kommer til å bli rastløs og vil teste ut andre sex partnere. Man behøver ikke å være deilig for å få sex. Men man får den beste selvtillitten ut fra reelle komplimanger uten at det blir noe sex utav det... Det viktigste for meg er at sambo min er tiltrekkt av meg og at ingen av oss skal ha sex med noen andre igjen fordi vi har hverandre og ett deilig, deilig sex-liv!!! Sex er garantert best med den du har følelser for å at den har følelser fordeg!!!
Anonym
02:47 4.01.2008
Øvelse gjør mester sier jeg bare, 20 stk akkuratt! Og det holder..
Anonym
00:47 11.01.2008
Hei. Ser på innleggene at det er ganske mange typisk norske folk : )
Overmoralske folk som forteller andre at "jeg har rett". Synes dere skulle skamme dere. Det må jo være opp til enhver hvor mange de vil ha sex med. Det er vel ingen som er bedre enn noen andre selv om de har en sexpartner vel?? Noen har stor sexlyst og andre har ikke. Slik er det bare.
Til dere som har funnet en ungdomskjæreste og bare hatt sex med ham, har jeg bare en ting å si. Dere topper skillsmisse statestikken.........
Anonym
11:39 10.02.2008
Ca 25? Både forhold og en-natts opplegg. Skammer meg på ingen måte!
Anonym
14:28 11.02.2008
Jeg er straks 21 og har hatt 2.

1. Eksen min som jeg var sammen med fra jeg var 16-19/20
2. Nåværende samboer.

Man er ikke nødvendigvis billig om man har hatt mange, og man er ikke nødvendigvis prektig (Eller "uerfaren") om man har hatt få.

Er man singel er det jo lov til å rote litt rundt, er man i fast forhold er som regel utroskap utelukket og lista blir dermed kortere.

Få partnere betyr ikke dårlig sex, jeg har ihvertfall MYE bedre sex og mer erfaring enn de av vennene mine som har hatt mange flere enn meg. I tillegg er det ikke noe minus å føle at man har funnet mannen i sitt liv når venner klager over alle idiotene som finnes der ute..
Anonym
01:17 12.02.2008
Sikkert hatt en 40 stykker, uten å ha talt dem. De aller fleste har jeg hatt da jeg var mellom 15 og 22 år. Har skjemtes utrolig mye over det da jeg var yngre, for det er mange der jeg ikke følte noe for, og som jeg egentlig vil glemme, men men... Fortid er fortid. De siste 10 årene har jeg hatt ca 3.

Jeg er 32 år.