Her kan du som har termin i juli utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
Aurora.m/nr3. har fått gullet sitt:0)
18:56 28.07.2007
Lilleprinsen kom i dag kl 08.03. Han var 3700 og 51 cm og alt gikk kjapt og greit!
Gratulerer så masse til hele den lykkelige familien:0)
Glerer meg masse til å se han.
Gratulerer massemasse!!:) er kjempeglad på dine vegne! kos deg, med hele familien! er spent på å høre hva navnet blir...;) gleder meg til å se dere på treff!
...Da krysser jeg bare fingrene for Veronica og håper hun slipper å vente så lenge nå!
Så bra at dere koser dere, utrolig hvor deilig det er å ha en liten baby:0) Vi koser oss rett i hjel vi også...
Jeg kan desverre ikke komme på onsdag, er den dagen hele familien bestemmte seg for å komme (bestemor og de fra kyrk.øra) Hadde jo så lyst å dra på ondsdag å se " ny" babyene, men håper vi ses neste onsdag istedefor. Utrolig koselig med disse onsdags treffene så håper vi klarerå holdepå de leeeeenge!
Vil også sende tusenvis av lykke ønskninger til Veronica, er fulmåne i natthåper den har sin virkning. Krysser alt jeg har for deg Veronica!!!