GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Pappa debatten

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten
For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen Andre temaer for pappaer kan du finne her: Pappatips
MAMMA GAVE
23:57 31.07.2007
Noen som har forslag til Mamma gave???
Anonym
Sv: MAMMA GAVE
15:52 2.08.2007
Siden kona ikke har kunnet spise muggost og drikke vin på lang tid, har jeg kjøpt inn hvitvin (Comte Lafond Sancerre, god til ost) og et rikt utvalg av kjeks, og skal lage gavekort på ost hun kan 'løse inn' når hun er i stand til å pumpe nok melk til å kunne invitere veninnene på ost og vin
Anonym
10:58 3.08.2007
1000 Takk for tipset :)
Pappa i Sept
17:33 7.08.2007
så omtenksomt! Jeg ville satt mer pris på en slik orginal og romantisk gave enn veldig mye annet! Viser at du skjønner at hun har savnet både å være med venninner og å kose seg litt ekstra! Og at du unner henne det nå:D FLOTT GAVE!

Og ja, jeg vet jeg burde holdt meg unna pappadebatten :P
eirin20
18:56 12.10.2007
Kjæresten min syns at dette var en særdeles gjerrig gave. "Jeg vil ha noe som jeg kan ha for alltid!" Med dette mener hun selvfølgelig diamanter ol. Særlig falt vaskekone gaven i dårlig jord. Personlig syns jeg det hadde vært stas med vaskehjelp i gave. Problemet hennes er egentlig at hun kommer fra en særdeles matrialistisk familie hvor "følelser" vises ved å gi hverandre gaver. Det er ok for meg altså. Får jo endel gaver jeg også;-)
Anonym
20:44 25.08.2007
(jeg er jente)
Herreguuuud, så snillt!! :)
Har ikke hørt om noe som heter mamma- gave engang!!

Jenta di er heldig som har en slik forståelsesfull mann:)

littalene
13:34 1.10.2007
Jeg fikk av min mann vaskekone !! Det er den beste gaven jeg har fått noen gang !!
Hun kommer 3 timer i uken,hver fredag så da er det rent hus og god lukt til helgen.

:) :) :)
Anonym
19:10 12.10.2007
Men det er vel minst like mye gave til din mann?

Ludvig75
18:21 14.10.2007
Skulle ønske min fyr var sånn som dere.....her er ikke gebursdagsgaven viktig engang...*snufs* En vaskekone hadde jeg jublet for.....
Anonym
20:30 7.01.2008
Jeg tror jeg skal kjøpe husjelp til mannen min i pappagave!
Line 76
11:07 16.10.2007
Et smykke. Enten halssmykke, ring eller armbånd.
Anonym
12:17 17.10.2007
Det finnes noe som heter englebarnkjede, selges hos gullsmededen. Det er forma som gutt og jente. Kona ble overlykkelig for jentekjdet da dattra vår ble født.
Anonym
10:44 7.12.2007
Hei Anonym!!

En utrolig god idè med englebarnkjede, hvor får man kjøpt det??
Apriltvillinger
14:14 8.12.2007
Allianse ring. Kan jo koste litt, men den der symboliserer en diamant hvert barn og evt bryllup. Her kan det bygges på etter hver.
Anonym
14:30 28.12.2007
Jeg fikk en Rolex klokke av mannen min. Han sa ingenting kunne være godt nok for den jobben jeg har gjort, og ville gi meg noe som varte livet ut. HERLIG:)
Anonym
17:04 7.01.2008
Jeg har alt fått en mamma gave på forskudd, en helg på Spa, men behandlinger og pleie, pluss barnevakt så klart :O) En kjempe flott og omtenksom gave etter ni lange og tunge mnd...
anesofie
20:51 5.03.2008
Noen timer eller en dag med Personlig Shopper!!!! helt Rå gave spør du meg :) Jeg hadde en fantastisk flott dag!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------