GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Juli 2007 Klubben

Her kan du som har termin i juli utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
1 Åpninsfase i 43 timer - ingenting skjer...
16:19 2.08.2007
Hei, Jeg er 5 dager på overtid ( termin 28 juli) og har hatt regelmessige rier på ca 10-15 minutt i litt over 40 timer nå...Vært på sykehuset, liten åpning, men fant ut det var likegreit å dra hjem...Begynner å bli litt sliten + at riene gjør jo også vondt. nesten ikke sovet på 2 døgn. Førstegangsfødende..Noen som har hatt like lang åpningstid eller har noen gode råd..?? Har prøvd samleie + drikker bringebærbladte..
lykkelig36
Sv: 1 Åpninsfase i 43 timer - ingenting skjer...
14:26 3.08.2007
Hadde lang og slitsom åpningsfase med forrige mann. Det viktigste er at du klarer å slappe av i kroppen, og ikke motarbeider riene med å spenne deg. Pass på at du slapper av i kjeven og dermed oxo underlivet.
Liz07-på overtid!
Sv: 1 Åpninsfase i 43 timer - ingenting skjer...
21:43 3.08.2007
Jeg og hadde veldig lang åpningsfase. Fikk 2stk sprøyter på sykehuset jeg, den første for at riene skulle avta litt i styrke og at det skulle gå lenger mellom de (var alt fra 2-4min mellom de) og den andre var noe å sove på. Det gjorde at jeg fikk sove imellom riene som da ble 5-7min imellom.

Har stor sympati med deg, slitsomt med sånne rier, spesielt når det ikke er til noe nytte og det ikke blir noe åpning av det.

Masse lykke til=)
monika81
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------