GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 1. trimester

Kjøpeguiden 1. trimester
Her kan dere diskutere hva som er nødvendig og bra å bringe inn i huset når man er i første trimester. Hvilke produkter er de beste eller billigste, foreksempel vitaminer?
Vi har laget en oversikt over noen av tingene, og er det noe dere syns mangler, så send gjerne en mail til oss på tips@barnimagen.com

Les også: Kjøperåd 1.trimester

E eg heilt ute?
19:15 3.08.2007
E snart ferdig med 1 trimester og har ikke kjøpt en eneste ting- skjønne lissom ikke ka det sku vært....

:)
♡ Miss Fat med spire ♡
Sv: E eg heilt ute?
21:16 3.08.2007
hehe...neida...er to mnd på vei i dag. ..har kjøpt to bodya æ da...mått bare..
mamma jn snart til nr 2
18:42 5.08.2007
nei du er ikke alene om det:) Jeg har ikke kjøpt inn noen ting enda... Men vi kommer vel etter vi også;)
Anonym
14:46 7.08.2007
Jeg er ikke lengt etter deg i termin, og vi har heller ikke kjøpt noe enda. Kjenner det klør litt i fingrene, men det er fortsatt så fjernt at det har ikke blitt noe handling enda. Men vi har da god tid til å få handlet mer enn nok sikkert ;-)
MammaSnart!!! =)
15:26 13.08.2007
Er selv 4 mnd på vei, og har ikke kjøpt en eneste ting ennå. Hvorfor liksom, har da allverdens med tid!!! :=)
ikke bare tante mere
07:40 28.10.2007
Neida, du er slettes ikke alene om det. Tror mange begynner tidlig å kjøpe fordi de gleder seg og ønsker å gjøre noe :) Eller fordi de har funnet ting på tilbud eller bra ting brukt. Men stresser ikke med å handle jeg heller
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------