Orkidè31: hvordan går det med deg? Har TR kommet, eller har hun holdt seg unna?
Jeg har tatt eggløsningstester annenhver dag i evigheter nå, men får alltid negativ... Har vondt både her og der, og tror hele tiden det er eggløsning.... Typisk! Har lurt sambo med på sex annenhver dag uansett, så det er jeg jo fornøyd med, men aner jo ikke hvor lenge vi liksom bør holde på sånn??!!! Frustrerende! Og som om det ikke var nok, så begynte jeg å tempe igjen for en uke siden, i tilfelle jeg skulle finne el da, men alle temperaturene har så langt ligget over gjennomsnittet jeg hadde på kurvene mine før eggløsning før jeg ble gravid. Derfor ser det ut til at jeg har mistet eggløsningen (og dermed kan vi heller ikke ha blitt gravide:(), MEN for å forvirre meg og skape håp hos meg, så gikk tempen i været i dag tidlig.... Like høyt som det den var den dagen jeg testet positivt forrige gang................
Åååååååååååååååhhhhhhhhh, jeg lovte meg selv ikke å bli så hekta en gang til, men det går visst ikke an....! Selvfølgelig så håper jeg jo at den nå holder seg høyt i morgen også, og hvis den ikke gjør det så blir jeg helt sprø igjen!!!:)
Ha en fin søndag jenter, jeg skal sprette potetgullposen og gafle innpå:) |