Når mannen ikke er klar

Det er ikke alltid mannen og kvinnen får det samtidig - ønsket om å få barn.
Ofte må nok jentene jobbe litt og vente litt før de får mannen sin på gli... Her er forumet for de som venter på at mannen skal bli klar.
Kanskje du har noen gode råd til andre?
Vennlig hilsen jordmor Siri
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
07:34 8.04.2008
I går kom den gledelige beskjeden. Det er helt greit om jeg velger å slutte på prevensjon.
Så da starter prøvingen i slutten av måneden:)

Lykke til alle dere andre også! Tålmodighet lønner seg (for meg i alle fall)!
"Liten" lykke ønskes
Sv: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
08:08 8.04.2008
ÅÅååå, gratulerer! :-)

Håper du blir gravid kjapt og enkelt!
Tweak
08:09 8.04.2008
å gratulerer så masse... lenge har du ventet på att han skal bli klar da?

håper du snart blir gravid.. klem
jinta86
16:10 8.04.2008
Takk takk!

Jeg har ikke ventet lenge. Vi har snakket om barn tidligere, men da på et fremtidig plan for oss begge. Så det siste året har jeg kjent følelsen av lyst mer og mer. Likevel har hans tanker bare vært fremtidige. Så for ca en måned siden fortalte jeg at jeg følte meg klar, nå. Han ble tatt ganske på senga. Følte ikke helt at dette var rett tidspunkt. Etter å ha tenkt seg om noen uker, fant han ut at det var ikke noen uvelkommen tanke for han heller.
"Liten" lykke ønskes
18:31 8.04.2008
Hihi, du er i akkurat samme situasjon som meg :o) Vi starter 1. mai, og gleder oss veldig begge to. Håper både du og jeg får full klaff i full fart!
mumifrøken
09:30 9.04.2008
Masse lykke til!! :)
Lulu82
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
eZ Publish Copyright © 1999-2008 eZ Systems AS and others. For more information see ezinfo/about.