Pappa debatten

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten
For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen Andre temaer for pappaer kan du finne her: Pappatips
hva gjør jeg nå da?? er jeg urimelig?
15:25 9.04.2008
hva hadde dere gjort hvis dama deres hadde nektet deg sex, dama mi vil ikke ha, det er 6uker siden nå. hun er gravid i andre mnd.
jeg er ikke noe blid om dagen,lurer på hvorfor hun ikke vil ha meg:(
er jeg urimelig?
Anonym
Sv: hva gjør jeg nå da?? er jeg urimelig?
19:39 11.04.2008
Du er litt urimelig.... Hun har nettopp fått kroppen invadert: det er nytt, spennende, skremmende... Kanskje er hun kvalm og trøtt. Det er vanlig for kvinner å ikke ha så lyst på sex i starten av et svangerskap så smør deg med tålmodighet. Tror neppe at sinne gjør deg mer attraktiv heller. Husk at du var vel med på å skape denne situasjonen selv?
Vis heller forståelse og omtanke for kvinnen som bærer på det mest dyrebare du noensinne vil ha. Det er det mest lønnsomme for deg nå:)Dersom ikke hun vil ha sex etter tredje måned heller (da begynner man vanligvis å føle seg bedre og mer oppplagt og sjansen for litt sengekos er større) kan du heller ikke da kreve det av henne. Det vil bare støte henne bort følelsesmessig å kreve og mase om sex. Aksepter situasjonen, og minn deg selv på at det går over! Bedre tider venter!

Anonym
13:46 12.04.2008
hei vet at det der kan vere tungt og ganske uforstålig men det er nå son en gang at jenter reagerer på forskjelig måte jeg å jenta mi pratet mye før vi fikk sat frøet i magen henes.
vi sa at vi ikke skulle bli son som vi haddet hørt at andre kunne bli at sexen gikk bort men så ble hu nå gravid og sex gikk ned men vi prater oppent om det og hu har en del smerter i livmoren spes etter vi har hat sex og det bekjymrer meg men ikke at det blir for lite sex mem det at det er jeg som gjør at smertenen kommer så er hu en del kvalm oppe i det hele . vi prater oppent om alt som skjer i kroppen hennes og min for det er to som er gravidet her ikke bare hu .
kansje det å prate lit open med hverandre det med å snake om hva som skjer på en hyggelig måte også kan det hendet man kan lager en stemning som man føler seg trygg i vi ligger offte og prater i senga det fungerer for oss men derer må finne hvor derer føler dere trygge :)

Det å bli sur og iritabel tror jeg ikke er bra det fines mange måter å få utløp for sex lysten det å faktisk kunne gjøre ting for hverandre er den beste måten men da må det tryghet og open het til det å kunne finne ut til samen hva man kan gjøre ;)
vi har en fin løsning men er ikke sikker det fungerer for andre vi tender mase sterinslys på soveromet og så tar vi frem masasje oljer og jeg begyner og masere henne lenge over hele kroppen fra terne og og helt opp til hodet virkelig kjenne vær eneste del på kroppen hennes men må vere forsiktig runt bryst partiet for di er vist veldig ømme og da blir det måne lyst hihihihi har testa ikke bra men det er ikke sex etter på men hu hjelper meg med det på sin fine og herlige måte å det funker for oss håpe dere kann finne det som funker for dere ;) ps hviktig og prate med hverandre ikke til !!!!!!!!!

lykke til og foresten tenk posetivt gi posetivitet til deg selv mor og barnet i magen

hvenlig hilsen
Septimus Heap
01:16 14.04.2008
Nei, du er slettes ikke urimelig, min kone har 5uker igjen og jeg har kun fått meg 4ganger etter hun ble gravid.
kaii
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
eZ Publish Copyright © 1999-2008 eZ Systems AS and others. For more information see ezinfo/about.