Pappa debatten

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten
For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen Andre temaer for pappaer kan du finne her: Pappatips
Kvinner på pappasidene...
00:13 12.04.2008
Jeg er en vordende pappa.
Samboeren min er inne på disse sidene hele tiden, så da jeg oppdaget disse pappasidene ble jeg glad. Endelig en plass der vi mannfolk kunne snakke med andre mannfolk om ting som skjer for oss akkurat nå UTEN at hormonsprengte gravide damer skulle komme inn og overvåke og rettlegge oss (eller hva de så fint ønsker at det skal kalles)...

HVORFOR kan ikke damer respektere dette!!? Nesten halvparten av svar på innlegg jeg har sett har jo vært skrevet av damer!!!

Disse sidene har derfor blitt ganske uinterressante for meg igjen, og jeg vet ikke hvor jeg kan gå for å få snakket uforstyrret med "likesinnede"...

Synd men sant...
Anonym
Sv: Kvinner på pappasidene...
01:08 12.04.2008
de er første gangen jeg er inne her,
for de var en som skrev inne på skravlen om at de var så mye kvinner her inne.
så ville bare se va de dreide sig om.
tror nok sikker at de bare vil vite lite hvordan dere tenker og ser på ting=) tror nok ikke noen har lyst at dere ska føle dere trengte.
men de er jo greit å kunne vende seg til dere når vi undrer over noe som har med dere å gjøre=).
men jeg kommer nok ikke gå in her igen...så du trenge ikke vare redd at flere kvinne kommer in her=)
lykke til=)
Anonym
01:16 12.04.2008
du beklager=)
jeg så precis at de finns andre sider der vi kan få svar av dere.
er aldrig inne og snakker med dere men=) så visste ikke det.
du har selfølgeli helt rett,vi har då inget her og gjøre, og nå går jeg uy her fra =) lyke til med deres side=) håper virkeligen at dere får denne siden helt for dere=)

Beklager igen=)
Anonym
12:58 12.04.2008
hei ser det samme som deg og det var ikke mye respons fra gutta her nor jeg skrev mit første inlegg. men svar fra eii dame fikk jeg ok sant skal sies det var et koselig inleg av hu men men så fikk jeg et tips om en sidet som heter http://www.verdensbestepappa.no/ og det er en sidet som har masse fine inleg og slik som oss pappaer og blivenne pappaer tenker på og det er også en liten del til mor der litt som dennen siden bare tilpaset oss gutta .

håper den kan hjelpe deg

hvenlig hilsen
Septimus Heap
10:37 13.06.2008
Helt enig!

Det står at disse sidene kun er beregnet på oss vordende fedre, men det det er mest av her er innlegg fra gravide damer som alltid begynner innlegget sitt med 'sniker meg inn litt her, jeg' som om det skal rettferdiggjøre det hele. Nå er vel vi gutta i utgangspunktet litt slappere til å svare på alt sånn at Pappadebatten går litt tregt, men er det våre sider så ER det våre sider! Sier nå jeg.

Jeg så en litt nedfor som anbefalte verdensbestepappa.no og den skal jeg sjekke nå og se hvordan den fungerer. Kanskje vi kan få til litt mere liv blant menn på dette forumet, men da må vi gå litt inn for det! Og det ser da ut til at vi gjør vårt beste :)
SBpappa
21:16 4.07.2008
Jeg er kvinne, og gikk inn på "pappa debatten" (som forresten skal skrives i ett ord) fordi jeg trodde det var en debatt OM fedre, ikke FOR. Jeg skjønte jo fort at det var feil, men ble søren meg så nysgjerrig... Jeg må jo si jeg forstår poenget ditt, samtidig så er det jo i praksis et åpent forum. Og personlig synes jeg bare det er oppfriskende hvis en mann 'blander seg inn' i våre kvinnedebatter. Men jeg skal forsøke å unngå å komme med hormonsprengte kommentarer. :)
Paaseliten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
eZ Publish Copyright © 1999-2008 eZ Systems AS and others. For more information see ezinfo/about.