Fylkessjukehuset i Haugesund

Noen som anbefaler en fantastisk jordmor på sykehuset i Haugesund?
15:30 13.04.2008
Hadde termin igår og venter på at ting skal skje..Vet noen om en god jordmor som dere kan anbefale?
gladmy
Sv: Noen som anbefaler en fantastisk jordmor på sykehuset i Haugesund?
12:29 14.04.2008
er sikert litt sent svar for deg gladmy men det kan kansje være til hjelp for andre;-) jeg traff masse hyggelige jordmødre husker ikke navna på alle, men en av de er ivarfall Heidi Kristin Sjursen. hadde henne første del av fødselen og Monika Fjell hadde siste del og begge de to er fantastiske. (monika jobber ikke fast på sykehuset men er innom av og til). En jeg traff dagene etter på er elin.(hun som er 50% jormor i skudesnes) og hun var hyggelig. jeg har snakket med andre som har hatt henne under fødselen og de sa hun var flik og snill;-)

Men som sagt så var det flere fantastiske jeg traff på etter at fødselen var over men det blir jo en annen setting;-)
Anonym
17:23 16.04.2008
Eli Rolfsnes er kjempe flink, lang erfaring og kjempe rolig. Kan anbefales på det varmeste !
Anonym
13:00 10.06.2008
Er selv spent da jeg de to siste gangene har født i Stvg.. Men førstemann fikk jeg i Hgsd,og hadde da Elin.Veldig kjekt siden hadde kontrollene mine hos henne:) Nå går jeg til Monika,og hadde vært greit å kunne pakke henne med i fødebagen;)
lottepott
21:34 6.09.2008
Joy Larsen, Eli Rolfsnes, Elin Johannessen, Monika Fjell, alle disse er supre damer:)
Keiko77
20:44 7.11.2008
litt seint med svar,men anbefaler heidi sjursen til alle... hu e ei super jordmor!!
tvillinger i oktober
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
eZ Publish Copyright © 1999-2008 eZ Systems AS and others. For more information see ezinfo/about.