Nå har jeg akkurat vært på ordinær UL.. Jeg har gledet meg så fælt til denne dagen..
Men den ble ikke som forventet i det hele tatt!!
Jeg kom inn og han smilte ikke eller noe, så ut som en dukke og det virka som han leste fra et manus.. Ikke mimikk eller noe!
Så tok han UL på meg.. "Der er hoder, der en benet, der der der der!" MANUS... Var ikke no innlevelse eller et eneste smil på han under hele legetimen!!
Han så så vidt på babyen.. Den lå perfekt til og rett mot oss, men han gadd ikke se om han kunne se kjønnet en gang!! JEg trur det er jente nå, for jeg så jo på skjermen, men jeg kan jo ikke si det for sikkert siden han ikke bekreftet det!
Så sier han at jeg må dra av meg buksa, for han må ta innvendig UL for å se på morkaka mi.. Den lå forran moirmunnåpningen.. JEg ble nervøs,. for har hørt om slike tilfeller før.. Men han sa det ikke var noe.. Hvorfor ta innvenig ul da?
Han sa at hvis den ikke flyttet seg tok man keisersnitt, men det var ikke i mitt tilfelle.. Sa ikke mer! Sa jeg måtte komme tilbake om 6 uker til ny ul. Da sa jeg han fikk henvise meg til sykehuset isteden, å det gjorde han!
Jeg fikk et bilde m meg hjem, av hodet på babyen..
Snakket med en venninne av meg i sta og hun og hennes mor hadde også vært borti han som gynokolog, å de syntes han var helt for jævlig de også! Hvor var følelsene liksom? UL skal liksom være et minnerikt syn.. En fin opplevelse!
Nei, nå er jeg skikkelig lei meg :( |