Parforhold-debatten

Flere som har det supert med mannen sin?
00:21 15.04.2008
Leser innleggene her, mye vondt mellom 2 mennesker som enkli bare skal elske hverandre å være glad i hverandre...
Har hatt et turbulent år med partneren min, litt frem å tilbake... men nå har vi det alle tiders..
Vi er på 6 mnd uten en eneste krangel.. Bare litt diskutering om filleting..
Å nå har vi kjøpt leilighet, snakker om nr 2. og alt er bare perfekt=)

Så alle sammen, stå på.. Snakk med hverandre. det gjorde vi.. etter alt styret som var=) (utroskap osv). Man kan rette på det=)

Hilsen lykkelig mamma og kjærste...
Anonym
Sv: Flere som har det supert med mannen sin?
12:08 15.04.2008
Er veldig enig! Når man bare snakker sammen og er åpen om ting er det ofte lettere å ha det bra sammen også. Livet går opp og ned her i heimen også, men vi har det når alt kommer til alt veldig bra sammen. Han er en mann med de kvalitetene jeg trenger, og han er sammen med meg om å bygge vår fremtid. Ville ikke engang vurdere å være utro eller gå fra ham:)
Anonym
18:11 15.04.2008
Har det superbra med kjæresten min jeg, men kommer til å få det bedre når han blir skilt.
Anonym
19:26 15.04.2008
for et kynisk innlegg..
katrine ønsker 09baby
20:35 15.04.2008
Synes det var veldig ironisk og morsomt, jeg! :)

Hilsen en annen anonym!
Anonym
13:41 19.04.2008
Jeg har lest en del innlegg hvor blant annet der står at de har vært utro mot kjæresten sin og kommer til å gjøre det igjen...hvorfor være sammen da? Andre innlegg der det står at de har det helt forferdelig sammen. Hvorfor ikke bare gjøre det slutt? Jeg er klar over at det noen ganger kan være vanskelig å "bare" gjøre det slutt, men få hjelp. Ting kan dessverre gå ut over så mange fler enn bare de to det gjelder.
Jeg har det kjempebra med samboeren min. Vi elsker og respekterer hverandre. Man skal ta hensyn til partnerens følelser og ønsker. Jeg mener det er slik det skal være i et ekte forhold.
Arytai
14:19 24.04.2008
Vi har hatt våre krangler vi og.. :) men nå er vi i en laaang god periode, og jeg håper og tror den fortsetter.. :)

*føler meg nesten unormal, som faktisk har ett ok forhold*

Men man må snakke sammen, og bruke tid sammen, på hverandre, det er viktig..
andreapus
12:17 26.04.2008
Jeg og min samboer har hatt et periode for halvannet år siden hvor vi måtte ta en pust i bakken og gå over forholdet i sømmene, men etter det så har alt egentlig vært rosenrødt<3 selvsagt krangler vi, men jeg er av den formaning at man SKAL krangle LITT jeg da..... Man går jo litt på hverandres nerver når man ser hverandre hver dag og må håndtere ting som økonomi og husstell sammen;) Men vi har en gyllen regel om at vi ALDRI legger oss uten å ha prata ut vi da, skal aldri legge oss ned i senga med negative tanker:) En god vane;) Også er vi ikke redd for å si hva vi mener om den andre uansett hvor ubehagelig det kan bli, åpenhet og ærlighet varer lengst, man må bare kunne snakke sammen om ting:D Og nå får jeg jo se en helt ny side av ham siden vi venter barn sammen:) Han er helt oppslukt av magen min og snakker så stolt til sin lille gutt hver dag<3
Garfy^^med_Alex_i_magen^^
12:37 26.04.2008
Pjuk!!!!
Anonym
16:54 27.04.2008
Høres ut som om du ikke har et godt forhold til mannen din, Anonym, siden du har sånne tlbakemeldinger på en slik diskusjon.....
Garfy^^med_Alex_i_magen^^
21:09 27.04.2008
Å joda, har det veldig bra menn mannen min jeg!
Ble bare litt kvalm av innlegget ditt. Litt for rosenrødt og ekkelt for min del!
Anonym
18:14 1.06.2008
jeg har det kjempefint med mannen min. nå er han i afghanistan, men når han er hjemme har vi en gjensidig respekt som jeg setter utrolig stor pris på:) vi prater om ting vi er uenig om og har aldri kranglet. det kommer nok "skjær i sjøen", men håper vi klarer å komme forbi de å:) venter en gutt i oktober og gleder oss:)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
eZ Publish Copyright © 1999-2008 eZ Systems AS and others. For more information see ezinfo/about.