Hei Jeg er 43 år skal ha mitt andre barn, mitt første ente med haste ks og meget dramatisk og trodde nesten livet var slutt etter 24 timer i sterke smerter. Jeg har vært til samtale på ålesund og først med lege og jordmor i går, men lenge før sendte jeg er ønskebrev , skrev hvordan jeg opplevde min første, og at jeg nå ville ha ks planlagt og at jeg ikke godtok et NEI. legen fikk meg til å gråte, og bagaliserte alt jeg sa, og mente det blir betre nå, så var det jordmor ho var snill, og sa at ho forstod at det var et sterkt ønske og ho kunne se at den forje fødsel var tøff og lang, ho har 5 unger selv så ho skjønte vel bedre. Ho mente at legene ville imøtekomme mitt ønske, men ho haddde ingen myndighet. så svaret har jeg ikke fått det blir ikke før 13 mai, og jeg fikk vite at det ikke blir gjort før 2 dager før termin, men jeg er heldig for termin er på lørdag, og da tar di meg før det, for helgene vil de helst ikke ha fødsel, minst mulig folk på avd viss de kan velge. Men spent på svaret det er jeg, kan ikke skjønne at de nekter for jeg gir meg ikke på tørre møkka. |