Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Shoppaholiker
15:59 15.04.2008
Huff...
Jeg klarer bare ikke å la være....
Har tidligere kjøpt en liten kosedress og en lue. Så skulle jeg se etter noe til stesønnen min på Barnas Hus, og gikk ut med et par minitøfler.

I dag så jeg bodyer med I (hjerte) daddy og I (hjerte) mummy på. Måtte bare ha det. Tenkte sambo da skulle få se bodyen med daddy på når jeg blir gravid. En litt annerledes måte å si det på....

Men jeg må skjerpe meg med denne shoppingen. Lønner seg å bli gravid først, og så vente litt til faren for SA avtar.....

Flere?
"Liten" lykke ønskes
Sv: Shoppaholiker
18:15 15.04.2008
Jeg skulle nok ha ventet til jeg blir gravid, men har hatt 4 mnds ventetid. Så det har resultert i: et sett(jakke/bukse), bukse, 2 pledd, strikket et pledd og jeg var på princess forrige uke å kjøpte 2 helseteppen og et sengesett for baby i creme-farge! 3 for 2 nå vettu;)
Klarer IKKE å ligge unna! Har også kjøpt de to siste bladene av Gravid.
Ser noen har begynt å kjøpt bøker, har hatt lyst til dette lenge, men jeg venter nok til jeg er gravid. Har EL 25 april, så håper jeg kan kjøpe snart!

Jeg har nok skullet ventet med shoppingen til jeg er over risikoen for SA, men jeg klarte ikke å vente;)
Lene86
10:29 16.04.2008
Jeg er nok av de som har kjøpt bøker også. Kjøpte "På vei" av Gro Nylander. Hun skriver litt i begynnelsen om før svangerskapet. Samt at det huns skriver om ting man skal holde seg unna, er greit å vite helt fra man begynner prøvingen. Så har jeg selvfølgelig kjøpt de to siste utgavene av Gravid, og siste utgave av danske gravid. Er sikkert ikke bra å være så opptatt av det, men jeg klarer ikke la være.....
"Liten" lykke ønskes
12:39 16.04.2008
Jeg har også kjøpt "På vei" og har lest litt i starten av den, om det som omhandler unnfangelsen og tiden før svangerskapet. Resten av boka får nok pent vente til jeg faktisk ER gravid... ;) Og jeg har ikke shoppet noe som helst ennå, men har tenkt ut en del ting jeg har lyst til å skaffe meg når tiden er inne... vil ikke ta av for tidlig, jeg, bare sånn for sikkerhets skyld.
*my*
14:01 16.04.2008
Høres lurt ut. Jeg har to tantebarn på 6 og 16 uker, så det hender jeg er innom butikker for å se etter noe til de eller min stesønn på 5 år. Da hender det at jeg tuller meg bort og ender med å kjøpe noe til meg selv.

Huff....
"Liten" lykke ønskes
22:45 16.04.2008
Hvor fant du de bodyene med i <3 dad/mum?

Så dere vil anbefale meg å kjøpe/lese starten av på vei? Ser en nettside selger bokpakke med den som en av de tre bøkene.
Lene86
00:06 17.04.2008
Vi har tenkt ganske likt "liten lykke ønskes"
Måtte kjøpe den bodyen jeg også! Jobbet forsatt på Cubus (der fikk du svaret ditt "Lene86") da den kom inn i butikken, å klarte ikke dy meg. Fant på noe sånt som at den var til nevøen min;-) hehe.... Samtidig har nettopp "På vei" dumpet ned i postkassen min. Frykter det kan gå litt utover eksamenslesingen min:p
Snart ¤klar
15:11 17.04.2008
Haha..fint at det ikke bare er meg som skal lese til eksamen midt oppi prøving/testing! Har ikm på eksamendag! Hoff å hoff...har de bodyene kommet inn nå? Koster de mye?

Jeg bestilte også på vei igår, så nå gleder jeg meg til å lese:)
Lene86
16:12 17.04.2008
Jeg kan anbefale "På vei". Har snart lest ut hele jeg da. Men jeg synes det er veldig ålreit å vite litt hva man har i vente. Skal starte prøvingen på nr. 1 nå snart, så jeg er helt fersk.....

Som nevnt over, er bodyene kjøpt på Cubus. Kommer ikke mindre enn str 62, men det er lite og søtt uansett:) Kostet ikke så mye, kanskje 70 eller 80 kr. Var tilbud på body og bukse, så jeg tok med to bukser til tantebarna mine. Kom på 200 totalt.

Jeg har eksamen til jul jeg da. Så jeg satser på å sitte med kulemage på eksamen. Håper det klaffer på første forsøk. Da vil mine medstudenter få et lite sjokk etter sommeren når jeg plutselig dukker opp med en antydning til kul på magen :)
"Liten" lykke ønskes
17:04 17.04.2008
Ja:) Samme her:) Håper virkelig det klaffer nå! 8 dager igjen til EL.

Må vist stikke en tur til cubus jeg da:)
Lene86
17:30 17.04.2008
Ja du får ta deg en tur på Cubus. Jeg sluttet der i januar og da var den allerede kommet inn, men det er jo en typisk vare som de tar inn i butikk minst ett par ganger. Koster bare 69 kr.:-D Det går an å handle med sånne priser! Jeg må nok la den ligge i skapet noen mnd til, men gleder meg sinnsykt til å kunne gi den til den kommende pappaen når den tid kommer:-)
Snart ¤klar
22:11 17.04.2008
Jaaaaa:)
Jeg har shoppa så mye som sambo ikke vet. Og sagt til samvittigheten min: dette skal sambo få når han får vite at jeg er gravid. men det har begynt å bli endel nå;) menmen..det blir mindre å kjøpe når det nærmer seg det da;)
Lene86
21:03 19.04.2008
Jeg har kjøpt de bodyene nå:)
Lene86
17:11 29.04.2008
Jeg henger meg på her jeg ;) Jeg har drevet å handlet litt og litt i 2 år nå...tihi... Jeg har noen nydlige bodyer, sparedrakter, et nyyydelig sett fra ej sikke lej (brun nutty), 2 (!) Bamsedresser fra laredoute, 1 gul giraff- kjørepose (laredoute), helsetepper, 1 sengesett fra princess, 2 helstepper..m.m.. =O I tillegg til dette holder jeg på å strikke et vognteppe og lager hjemmlaget voksipose =D Men tror jeg må roe ned litt nå :P UTROLIG koselig da! ! =D
Anonym
23:12 4.05.2008
Hehe, kjenner til det der.
Jeg har klart å ikke kjøpe noe enda jeg da, men jeg har kikket masse rundt.... Særlig på vogner og senger osv. Da har de ansatte i butikken kikket på magen min og lurt på når jeg skal ha! Da har jeg blitt litt flau, og så har jeg sagt: "Ehh, jeg bare kikker litt jeg, sånn at jeg ser hvor mye penger jeg må legge til siden..." Utrolig flaut! Noen steder har de vært positive og sagt at det er lurt å sondere terrenget.

Men jeg hadde veldig lyst til å strikke et teppe her for noen uker siden, men har klart å vente. Fallhøyden blir så stor føler jeg hvis vi ikke kan produsere barn. Må nok vente til det sitter...

Og så tror jeg sambo hadde blitt sjokka hvis han fant det ut! Han har mast på barn i flere år, men når jeg plutselig ville ha barn, ble plutselig alt så veldig skummelt for han... Noen med samme "problemstilling"?
snart prøver :)
06:58 5.05.2008
Jeg sikler på gravidklær jeg da... Men har holdt meg og ikke kjøpt noe...enda!
meg & lille vampyr
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
eZ Publish Copyright © 1999-2008 eZ Systems AS and others. For more information see ezinfo/about.