Kjøpeguiden 2.trimester

Her kan dere diskutere hva som er bra produkter å gå til innkjøp av i denne perioden av svangerskapet. F.eks: gravideklær på nettet, hvor er de bra stedene?Aktuelle ting i 2.trimester
Pris på Teutonia Spirit S3??
22:54 15.04.2008
Hei, noen som vet om rimelig utsalg på denne vognen? Enten på østlandet eller over på svenskesida? Billigste jeg har sett så langt er på lilleprinsen.no, der koster den 6500 inkl. bag etc.
Anonym
Sv: Pris på Teutonia Spirit S3??
11:13 20.04.2008
Takk for tipset! Den koster jo 8200 på BabyShop, da har jeg spart inn en del denne formiddagen:-)
Gilli
21:19 26.04.2008
Vi kjøpte vognen hos Lilleprinsen.no, reiste på "besøk" til henne og hentet den. Veldig god hjelp! Fikk stelleveske, muffe *rødme*, vognen med fashionbag, adapter til maxicosi (sette bilsete på vognen) til i underkant av 7900. Billigste andre tilbud vi har fått var 8.045,- for vogn med fashionbag, så føler vi gjorde en god handel!
Spentsmurf
17:26 29.04.2008
Godt å høre at en får god hjelp der!
Gilli
14:44 14.05.2008
Jeg så den på Babyproffsen i Sverige til 4.990 (Nordby). Ellers skal gubben og jeg på bilferie til Tyskland i sommer - og da har vi mulighet til å kjøpe oss en der. Det er endel billigere, jeg tror vi da kan få den ned i 4000 inkl. fashionbag, og de tyske modellene har håndbrems og det vil vi ha.
Madame Prompadour
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
eZ Publish Copyright © 1999-2008 eZ Systems AS and others. For more information see ezinfo/about.