Snart alenemor - debatten

Noen som vil prate om situasjonen dere er i?jeg var der,nå er alt vidunderlig:)
20:21 16.04.2008
Jeg kan dele mine erfaringer med dere som måtte ønske det..å vit alle..det er lys i enden av tunnelen..selv om det virker veldig mørkt...
Mana83
Sv: Noen som vil prate om situasjonen dere er i?jeg var der,nå er alt vidunderlig:)
20:41 16.04.2008
Jeg er gravid for tredje gang med samme BF.. Vi har ei nydelig tulle på 5 år, jeg tok abort for to år siden da han truet m å ta fra meg omsorgen for tulla om jeg beholdt det barnet.. Nå er jeg gravid og har valgt å beholde barnet :) Han truet meg igjen, men sa det var bare for å true når jeg sa jeg ikke kom til å ta abort igjen!
Han er sinna på meg og jeg har ikke snakket m han eller sett han på 3 mnd! Ser han kjøre forbi en gang i ny og ned, men vi hilser ikke eller noe.. Sender kun sms når han føler for det ang tulla vi har fra før!

Hvordan har det gått for deg Mana83?
Anonym
Sv: Noen som vil prate om situasjonen dere er i?jeg var der,nå er alt vidunderlig:)
21:50 21.04.2008
hei Mana83! Så bra at ting har gått bra for deg:o) Jeg er gravid i 6 uka nå, skal ha den lille selvfølgelig, men tror jeg ender opp alene med den lille. Far vil sannsynligvis være veldig behjelpelig da. Men jeg gruer meg til reaksjoner fra familie/ venner o.s.v. Er redd for å få stempelet som uansvarlig, redd for å ikke klare å gå skolen jeg har tenkt..(skal ta ny utdanning, er bachelor fra før) Redd for å ikke kunne tilbringe nok tid med den lille og at jeg aldri skal få tid til å gjøre ting jeg har drømt om som å reise litt o.s.v...redd for å ikke være sterk nok, og redd for å bli ensom...ja, det var vel det:o)
Så, hvordan klarte du å komme deg gjennom alle disse bekymringene med den mentale og fysiske helsa i behold??
Anonym
10:38 25.04.2008
Hei Mana83.

Godt å høre at du har det bra :-) Men lurer litt på det samme som anonym over - hvordan klarte du å komme deg gjennom dette?
Jeg står midt oppi noe som kan bety at jeg blir alene, men har ikke bestemt meg enda. Vet ikke om jeg klarer det, da eg forsatt elsker han over alt på denne jord....
Også lurte jeg på det økonomiske; hvordan har du klart deg?

Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
eZ Publish Copyright © 1999-2008 eZ Systems AS and others. For more information see ezinfo/about.