Hallo der, svardeltagere!
Selvfølgelig har også vi tenkt gjennom alle de samme tankene alle dere som har svart her har, snakket om dem og funnet vår enighet, hva den nå er blir vår hemmelighet.
Er det ikke meningen å skulle kunne lufte sine spørsmål i dette forum på en voksen og høflig måte?
Jeg la frem et scenario, spurte hva andre menn syntes om saken, fikk svar og blir mildt sagt sjokkert over hvilke svar enkelte kan få seg til å formulere!
Ikke bare på bakgrunn av svært lite personlig informasjon, også svært dømmende og til og med sjargong som karakteriserer individer som kunne tenke seg å mobbe medmennesker, eventuelt sjikanere andre på grunn av ulikt synspunkt!
Greitt nok at folk er uenige, men jeg er utdanna lærer, har jobba i mange år, og har faktisk valgt å være hjemme med barna i motsetning til hva dagens samfunn legger opp til. I dag skal mor være strikkball mellom kjøkkenbenk, barnepass og full jobb. Dette er ikke min vei å gå da jeg setter barnas ve og vel i fremste rekke!
De har godt av å bli sosialiserte, lære seg omtanke og respekt i sin egne familie. Rspekt for andre viser det seg dessverre her at ikke alle i dagens samfunn innehar!
Det har dere selv bevist gjennom å på det frekkeste kalle og slenge dritt etter en dere ikke ha noe grunnlag for å kjenne personlig.
Dette er kjedelig å lese, fordi dette skulle være en innledning til en voksendebattert tema. Dengang ei....
Bedre lykke i et annet forum der folk er høfigere mot hverandre.
Det er i grunn dere som burde skjerpe dere!
'
Penger er ei det viktigste i livet!
Lykkelig blir du ikke om du så vasser i dem!
Det er heller ikke snakk om å "orke "å føde barn. Barn er skapt av to mennesker i kjærlighet til hverandre! Jeg skjønner ikke hvordan en kan få seg til å vedde om noe sånt, om enn bare "på skjermen" her....i full offentlig tilgjengelighet henge ut noen som har en annen oppfatning av et tema!
Vi er ulike, derfor er meningen med livet ulik hos enkeltindividet!
Kanskje er du mer opptatt av det materielle, enn det underet et hvert barn og menneske er ?
|