Synes det er så deilig å se at jeg ikke er alene!
Jeg og pappaen har vært bestevenner i 2 år, han betyr alt for meg.. Vi var sammen noen måneder, men så slo han opp.. Vi fortsatte å møtes, og plutselig ble jeg gravid.. Nå vil han ikke ha noe med meg å gjøre.. Flytta inn til en annen dame 3 uker etter at jeg ble gravid..
Det tyngste er at han ikke vil ha noe med meg å gjøre, han har vært min største støtte i de to årene vi har kjent hverandre..
Nå sier han at ting har forandret seg.. Eneste gangen han vil møtes er hvis vi skal snakke om ungen.. Så på de 3 månedene jeg har vært gravid, har han faktisk vært på besøk 2 ganger..
Og så presterer han å si at jeg vil at han skal være tilgjengelig 24 timer i døgnet.. Det er derfor han aldri tar telefonen når jeg ringer..
Det er utrolig hvor emosjonell man er når man er gravid..
Synes jeg gråter og gråter hele tiden jeg..
Jeg har veldig lyst til å møte andre i samme situasjon, tror vi trenger å støtte hverandre i en situasjon som dette! Jeg merker hvor glad jeg er for at jeg har venner og familie som stiller opp!
Men det eneste er, at de skjønner ikke hvordan man virkelig har det, på samme måte som en som er i samme situasjon gjør..
Jeg er 25 år, bor på Grønnland, og skal bli mamma i desember.. Skremmende tanke.. ;)
|