Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Er det bare meg....
22:28 17.04.2008
Eller har den siste måneden gått sakte?? Jeg venter og venter på at det skal bli mai slik at vi kan sette igang! :) Er bare så klaaaar! Hvis alt går etter planen så er EL 20.mai, og det føles som en evighet til.... Måtte bare få ut litt frustrasjon! :)

Lykke til til aprilprøver (som nok er igang!!!) og til oss som teller dager fortsatt! :)
mamma-til-1---ønsker-1-til!
Sv: Er det bare meg....
22:36 17.04.2008
Hehe.. ja, tiden går sakte nå. Er like gla for hver dag jeg glemmer å tenke på prøvinga som kommer snart. Da går det liksom litt fortere. =) Har venta og venta på min ustabile syklus og TR som skulle vært her for lenge siden. Hun kom i dag og dermed var min EL endret fra 29. april til 14. mai=) Det betyr enda litt lengre ventetid. Ser for meg at det kanskje blir litt bedre når vi endelig er der. Men den som venter på noe godt...=)
MilleMamma84
22:43 17.04.2008
Jeg fikk vite ved juletider at sambo ville prøve. Ble litt tatt på senga, for det kom som et lyn fra klar himmel, men jeg ville veldig gjerne starte!
De 2 føsrte mnd gikk treeeeeigt. Men de neste 2 gikk greit nok. Men nå kjenner jeg at dagene går tregt igjen! Jeg har bare en uke igjen til EL, men det føles så lenge til!
Men når jeg tenker over det, så er det bare ne uke. Og den går nok superraskt! *håper jeg*
Lene86
22:44 17.04.2008
Er det ikke typisk? Hehe... Som om kroppene våre merker at vi vil komme igang og spiller oss et puss:) Jeg er vanligvis etter klokka, men denne måneden 2 dager senere! Hehe... Krise! Neida:) Som du sier, dem som venter på noe godt!!
Vi kommer sikkert til å le av vår desperate atferd i høst når vi sitter der med kul på magen - forhåpentligvis:)

mamma-til-1---ønsker-1-til!
22:47 17.04.2008
Jeg ler litt hysterisk av meg selv allerede, så jeg kan tenke meg det...=)
MilleMamma84
21:10 19.04.2008
Håper vi har kul på magen til høsten ja! Lurer på hvor mange mnd med prøving som må til før jeg mister motet helt:/
Lene86
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
eZ Publish Copyright © 1999-2008 eZ Systems AS and others. For more information see ezinfo/about.