Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Overveldet
19:41 18.04.2008
Vi har fire piller igjen på brettet, og etter det tenkte vi sette i gang. Forventer ikke bli gravid med en gang. Men jeg blir helt overveldet her inne.. Alle har så store planer og eggløsningspeiling og greier..er det bare meg som tar det som det kommer nå i begynnelsen? Tenkte kjøpe Folat nå i helgen.. Burde jeg forberede meg på noe mer? Føler meg litt teit :)
Bjølsen
Sv: Overveldet
20:27 18.04.2008
Skjønner godt at du blir overveldet. Jeg har nok lest litt mer enn vanlig, og har vanskeligheter med å gå forbi barneavd. uten å gå inn å titte.

Men, jeg stresser ikke med å bli gravid. Skal fjerne p-ring i morgen, og skal ikke stresse med masse sex rundt eggløsning osv. Var hos legen i forbindelse med halsbetennelse. Hun sa kun at jeg burde ta folat, holde meg unna tobakk og alkohol og ikke stresse med det.

Det er ingen grunn til å føle seg teit, men vi damer blir litt tussete når det blir snakk om babyer:)

Lykke til:)
"Liten" lykke ønskes
Sv: Overveldet
23:03 18.04.2008
Tihi, nei, ikke alle stresser med alle disse tingene! Jeg tar folat, som jo er anbefalt når man prøver, men ellers har jeg tenkt til å leve stort sett som vanlig framover også... :) Man blir nok litt overfokusert når man er inne på forum som dette, men jeg prøver å ta det med ro likevel!
*my*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
eZ Publish Copyright © 1999-2008 eZ Systems AS and others. For more information see ezinfo/about.